Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ryggekamera og Sub baki

Startet av sybo, onsdag 23. september 2015, klokken 11:36

« forrige - neste »

sybo

Jeg har forstått det sånn at dynaudio har en sub baki. Betyr det at om man ikke har dynaudio at kabelen til subben kanskje ligger der?

Samme spm om ryggekamera. Ligger det ferdig kabling?

Tenker at alt sånt gjøres std og bare å plugge inn under produksjon. At det må være tungvint å flere konfigurasjoner på kabling i bilene.

Noen som har noe erfaring med dette?

Audigaudi

Det ligger en større forsterker bak i bilen på min med Dynaudio og jeg tror ikke det ligger samme kabelsettet til alle biler med standardanlegg. For ryggekamera er det kanskje noe annet, men jeg tviler.

HelectriC

Sitat fra: Audigaudi på onsdag 23. september 2015, klokken 19:23
Det ligger en større forsterker bak i bilen på min med Dynaudio og jeg tror ikke det ligger samme kabelsettet til alle biler med standardanlegg. For ryggekamera er det kanskje noe annet, men jeg tviler.

ganske sikker kabler till ryggekamera ligger der fra før av. Du kan kjøpe kameran for ca 500 euro fra VW i Tyskland til ettermontering. Hadde nok ikke vart mulig skal du trekke nye kabler i tillegg.
ioniq 5

-Aleks

kablene ligger ikke klart for ryggekamera.

HelectriC

Sitat fra: -Aleks på lørdag 26. september 2015, klokken 13:51
kablene ligger ikke klart for ryggekamera.

Nei vel, da skjønner jeg ikke de selger kamerat løst. Hva skal man med den til? Om det ikke er sånn at man er storforbruker av kamera og ødelegger den man har stadig vekk.
ioniq 5

Radeon

Etter å ha sammenlignet 2 biler, med og uten stor stereo, så ser det ut til å være forskjellig software på spilleren også. Jeg har endel fler valg på min med sub, (audio inst, sub level osv) enn en tilsvarende uten.

Tbg

Sitat fra: Radeon på søndag 27. september 2015, klokken 23:33
Etter å ha sammenlignet 2 biler, med og uten stor stereo, så ser det ut til å være forskjellig software på spilleren også. Jeg har endel fler valg på min med sub, (audio inst, sub level osv) enn en tilsvarende uten.

Ikke glem startbilde med dynaudio logo!  :o

sybo

Verkstedet sier at det ikke ligger kabler, og at det ikke anbefales å ettermonteres da bilens styreenhet ikke er klargjort

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA