Ja samme gjengen. Dragtimes bruker rollout i alle videoene sine.
En til
https://www.youtube.com/watch?v=rqCDmJnvK-c7.76 sek til 160 km/t (0-100mph) er samme tid som Audi RS7 i det minste nå så kommer seg

Det som er rart derimot er at tidligere tester (Fra Desember og januar) jeg finner av P85D viser at den gjør 0-160 km/t på 7.6 til 8.1 sek. Men testene som er fra mars og senere viser fra 8.6 til 8.8 sek.
Kilde er tester fra motortrend, dragtimes og caranddriver.
Car and driver testet den til 7.6 sek (Kanskje ekstra sprek demobil fra Tesla siden den også klarte kvartmila på 11.4)
Dragtimes klarte det på 8.1 (Video og test fra slutten av desember)
http://insideevs.com/dragtimes-pits-tesla-model-s-p85d-versus-p85-race-videos/Men feks her i motortrend testen fra i sommer klarte den bare 8.6 og 1/4 mile på 11.7 og det er en ganske stor forskjell.
http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1504_2015_dodge_charger_srt_hellcat_vs_tesla_model_s_p85d/viewall.htmlSå virker som noe har skjedd med ytelsen til P85D høyere hastigheter. Så istedet for å få en oppdatering som økte ytelsen i høyere hastighet som sto på nettsiden, så har vi fått dårligere hvis det stemmer. Skal få lånt med vbox igjen å se hva jeg klarer.
Er mye som ikke stemmer her og tror enda det er pga kontaktorer som tok kvelden i starten for flere som har gjort at Tesla nå begrenser i sw hvor lenge man kan ha høyere strømtrekk og ønsker at vi skal betalte 80-90 000 for å få noe som nesten er det vi opprinnelig fikk spesifisert at bilen skulle klare.