Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

batteri hvis noen skal bytte....

Startet av Kimrl@hotmail.com, mandag 21. september 2015, klokken 11:03

« forrige - neste »

Mr.Zero

Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 2017 Full Pakke Protonic blue
BMW i3 2021 Full Pakke Blue Ridge Mountain
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

TB

Ikkje noko å sei på prisen nei, offisiell delepris er vel ca 200 000 fortsatt?

11 250 / 80 celler =  140 kr pr celle

Eg har ikkje noko egna plass, ellers hadde det sikkert vore nyttig med eit komplett batteri i reserve  ;D
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

elektrolux

Vurderer til EVT Scooteren, og som range booster til e-Up / Think / PSA
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

AmocoCadiz

Ja kunne bli et custom prosjekt, med kanskje å heve karosseriet på trilling og montere dette oppå eksisterende batteri, sim sa la bim; Trilling med 30kWh batteri og lang rekkevidde... :)
Ellers gunstig pris på kr 11250, men bør vel ikke ligge veldig lenge uten tilkoblet kontrollenhet og vedlikeholdsladet for å unngå ugunstige ladenivåer.

Eller bruke som en svært gunstig lagringsenhet for solpanel anlegg?

eriksj

Noen som vet om det er lett å demontere denne og få ut cellene hele?

Ser bildene av bilen er tatt 3. juni, så i værste fall så kan disse ha stått tomme siden 3. juni da. Det kan vel ødelegge batteriet.
2017 Renault Zoe R90 Z.E. 40 Intens

VWspirit

Veldig enkelt å demontere ;) Batteriet er tungt så er best å hente på henger for så å demontere det mens det står på henger

https://www.youtube.com/watch?v=EmgRuhqba0I&index=7&list=PLmHss3DBZUikU6Iae3UlaNH73UojlDIkM
Bosted:Steine, Vestvågøy...*Heggedal, Asker
-----------------------------------
Jaguar I-Pace 2019
Tesla S100D Pearl White 2019
Think 2011 Sort 2+2 Li (bygd om fra zebra)
*Think 2009 Sort, Li (bygd om fra zebra)
*Think 2002 Sort, 3x25A 230V hurtiglader
*Citroen Saxo 2002 Blå met.
*VW Golf Citystromer 1998 56600km

c-zero0214

den er enkel å demontere, brukte under 2 timer på og splitte og demontere 80 celler, cellene har 3,866 V spenning ( 50-60% SOC), dette inkluderer dokumentasjon av hele pakka, Ligger nå på lager, inntil jeg velger prosjekt for denne!  ;D
2012 C-Zero
2015 Kia Soul

if it works, don't fix it

SUNPWRD

Spennende! Er du interessert i å selge 2-3 celler?
Citroën C-Zero 2017
Tesla S75D 2017

4kWp solceller på tak hjemme og hytta

Ex: Tesla X Long Range 2020 (42000km 2 år)
      Kia Soul EV 2016 (65000km 5 år)
      Citroën C-Zero 2014 (50000 km på 3 år)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA