Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selger Think!

Startet av froland, torsdag 17. september 2015, klokken 17:33

« forrige - neste »

froland

Lurer på hvor mye jeg kan få for et "salt" batteri? Det står i en Think 2008 mod. Bilen står nå pga noe må fikses. Batteriet er vist fra 2010 og gått ca 40000 km sa de. Det er bare å plugge til dataen og resette noe greier så går bilen. Kan ikke garantere noe, men det er det jeg vet. Problemet mitt er at det er for langt til service, så jeg orker ikke å surre med det lenger og i tillegg er det nesten ikke bompenger der jeg bor. Så kom med tips! MVH Froland.
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

elektrolux

Her er forvirringen total :o

Selger du en classic med NiCd batteri fra 2010?



Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

froland

Haha, nei en "NyThink" 2008 Skriveleif! Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

elektrolux

OK. 08 Think med 2010 Zebra batteri som trenger reset.

Pris?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Johansen

Hei.
Jeg kan være interessert i å kjøpe ditt batteri.
Kontakt meg på 47463284

froland

Køm med bud da! Vinteren nermer seg! PM seff! Froland.
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA