Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hjelp til bruktpris S85 Autopilot

Startet av noGas, torsdag 17. september 2015, klokken 14:18

« forrige - neste »

noGas

Hei!

Hva tror dere jeg kan få for min S85 Dec 2014 på finn?
- 20 000km
- Autopilot
- Ny grå
- Pano
- Luft
- vanlig sort skinn
- 7 seter
- vinter nokian hakka på orig 19"
- sommer ps2 21" turbine grå
- gummimatter

Tusen Takk!

staleand

Model S S85 Alt utstyr, minus tyverialarm, hattehylle og barneseter.
Levering feb / mars 2014.

noGas

Den har btw opticoat behandling og solfilm 30 fra B->

Jeg håper på noe rundt 600k.

staleand

Hadde ikke vært en veldig urimelig pris 600.000 heller, men det finnes ingen fasit. Jeg la min ut for 535000 og da fikk jeg faktisk solgt den. Tenkte at jeg muligens kunne hentet ut 10-20k mer hvis jeg var tollmodig og ventet, men samtidig så var jeg villig til å ta et litt ekstra tap for å bli kvitt "problemet" raskt og effektivt. Mange av de som selger bilene sine på finn får jo aldri solgt til annonsert pris, og hva er da poenget med å annonsere? Du kan jo annonsere den for 610.000 og se ann responsen. Noen liker å prute også (da føler de at de har fått en kanondeal og et tilslag blir mer sannsynlig). Jeg annonserte min til en uprutbar pris (smertegrensa) og opplyste det i annonsen. Det endte med et raskt og smidig salg :-)
Model S S85 Alt utstyr, minus tyverialarm, hattehylle og barneseter.
Levering feb / mars 2014.

noGas

Takk for svar,

Ser det ligger lignende biler ute på finn for ca 610k. Men så er jo ikke de solgt heller:)


Epleskreller

Tror du kan få ca 600k, mange som ønsker 7-seter og autopilot..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Havebigfun

Kjøpte du ny- eller var det prøvekjøringsbil hos Tesla?

petersv

De jeg vet om med awd som har solgt har faatt stort sett avertert pris, saa den ektra motoren har betalt seg godt. Meg inkl.

plvr

P85 med autopilot, nov -14.
Model ≡ reservert 010416

petersv

Joda, liten digresjon bare, men svar på at det faktisk er endel som selger til, eller veldig nært, avertert pris på finn så lenge det gjelder D-biler pdd.

noGas

Sitat fra: Havebigfun på torsdag 17. september 2015, klokken 17:40
Kjøpte du ny- eller var det prøvekjøringsbil hos Tesla?

Dette skulle bli en showroom bil, men jeg kjøpte den før den kom sålangt. Hadde 16km på nåla.

Prognoser på Model S verdi etter 29 September?

Vil vi se en lignende finn situasjon som på dual drive release?

ELTesla

Det blir veldig vanskelig å si.

Jeg tror ikke det blir like ville tilstander som etter D-day, men jeg tror nok det blir en økning i antall til salgs på finn.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA