Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lading til 100%

Startet av Svein Evensen, onsdag 09. september 2015, klokken 11:54

« forrige - neste »

Svein Evensen

Dette har kanskje blitt nevnt tidligere, men jeg spør likevel. Ladet opp min Kia Soul EV til 100% på standard hjemmelader i dag. Men likevel står det en estimert kjørelengde på 172 km!! Trodde det da skulle stått 210 km, som er oppgitt fra fabrikk. Noen andre som har merket dette?

ElectricSoul

Ja, det satt faktisk jeg og stusset på i dag tidlig også..!

Kan det være sånn fatt at den regner ut i fra kjørehistorikken, dvs dersom du har kjørt 1000 km med et forbruk på si 16 kwt / mil at den tar med det i beregningen?

'20 E-Soul

emil

De fleste elbiler baserer estimert rekkevidde på tidligere forbruk, også etter fullading. Derfor vil estimert rekkevide (gjettometer) omtrent aldri stemme med hva som står oppgitt i papirene til bilen.

OlavEmil

Det som er greitt med km-målaren på Kiaen er at det ikkje er eit "gjettometer" på same måte som på Leafen. På Kia har vi ein jamn og konsekvent målar som viser kor langt vi faktisk kan køyre ut frå tidlegare forbruk, med ein solid tryggjingsmargin. Dermed kan ein stort sett stole på at ein vil kome så langt som det står oppgitt, og ofte litt lengre. Unntaket er om du alltid køyrer på småvegar med låg fart, og plutseleg ein dag skal på langtur på motorveg. Då vil du ha eit mykje høgare forbruk enn normalt, som bilen ikkje har føresetnad for å vite om.

Det kunne stått 212 kvar gong batteriet var fullt, og så redusert km tilsvarande reduksjonen i prosent. Då ville du nesten alltid kome kortare enn det som står oppgitt i displayet. Dårleg løysing.

Alternativt kunne det vore som på Leaf, der bilen prøver å ta omsyn til forbruket undervegs på turen. Om du då skulle køyrd 100km på motorveg i 90, hadde bilen oppdaga at forbruket var høgare, og du hadde fått indikasjon på det. Problemet med Leaf er at du får enorme utslag på heilt vanleg topografi som vi har, der du kan miste 40km rekkjevidde på ein 3km lang motbakke, eller motsatt, få 30km meir rekkjevidde etter å ha regenerert ned ein kilometerlang bakke. Igjen, dårleg løysing.

Sjølv er eg veldig nøgd med kilometervisaren på Kia, men om eg faktisk må vite kor langt eg kan køyre, brukar eg prosentvisaren.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Svein Evensen

Takk for svar. Det virker fornuftig. Dette har jeg også fått bekreftet etter en tlf med forhandler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA