Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Treff på Inspiria neste helg - Inspiria Grålum (Sarpsborg)

Startet av VigdisA, søndag 11. oktober 2015, klokken 03:46

« forrige - neste »

VigdisA

Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

eldanz

Har "Booket" meg på. Det betyr vel bare at jeg melder meg på turen, ikke noe booking av hotell el.l..

Gleder meg til denne turen. Det er mye som har skjedd i Tesla siden Hunderfossen og jeg håper mange kjente også stiller opp.

1414 Engebretsen
Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

satheesh.net

Sitat fra: eldanz på tirsdag 13. oktober 2015, klokken 20:38
Har "Booket" meg på. Det betyr vel bare at jeg melder meg på turen, ikke noe booking av hotell el.l..

Gleder meg til denne turen. Det er mye som har skjedd i Tesla siden Hunderfossen og jeg håper mange kjente også stiller opp.

1414 Engebretsen

Det stemmer. Blir forresten hyggelig å se kjentfolk igjen. :)

VigdisA

Det ser ut til å bli fint vær i morgen, så dette blir bra.

Det kommer til å skje mye forskjellig på Inspira, men det er selvfølgelig helt frivillig hva man blir med på. Det er halv pris på inngangsbiletten, så det kan være grei dag å teste noen av aktivitetene inne på Inspiria. 

Hotellet ligger bare tvers over plassen, men det får være opp til de som har langt å kjøre om de vil sove over istedet for å kjøre hjem. :-)

Gleder meg til i morgen!

Vi møtes på Tyrigrava Kro mellom 10:15 og 10:30 - kjører deretter med stopp ved MC Donalds på Vestby og ved Statoil i Moss(Storebaug - den langs E6). Ankomst Inspiria ca kl 11:30. Inspiria åpen fra kl 11:00 for de som kommer direkte
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

eldanz

Sitat fra: VigdisA på fredag 16. oktober 2015, klokken 22:13
Det ser ut til å bli fint vær i morgen, så dette blir bra.

Det kommer til å skje mye forskjellig på Inspira, men det er selvfølgelig helt frivillig hva man blir med på. Det er halv pris på inngangsbiletten, så det kan være grei dag å teste noen av aktivitetene inne på Inspiria. 

Hotellet ligger bare tvers over plassen, men det får være opp til de som har langt å kjøre om de vil sove over istedet for å kjøre hjem. :-)

Gleder meg til i morgen!

Vi møtes på Tyrigrava Kro mellom 10:15 og 10:30 - kjører deretter med stopp ved MC Donalds på Vestby og ved Statoil i Moss(Storebaug - den langs E6). Ankomst Inspiria ca kl 11:30. Inspiria åpen fra kl 11:00 for de som kommer direkte

Det ble et meget vellykket arrangement! og sola var også god mot deltagerne.
Hyggelig og ikke minst nyttig å treffe nye og kjente Tesla-eiere.
Ser frem til neste treff.
Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

Real EoN

Jepp, det ble et trivelig treff med fint vær !

Selv greide jeg å sette igjen en pose med leker jeg kjøpte til ei lita ei her hjemme, etter at jeg sannsynelig vis styra med type 2 ladekabel på Inspira når vi skulle dra ;D

Det er vel et tegn på at BMW i3 blir litt vel mye styr med lading på lange turer (siden jeg kom fra molde) og at Model X blir bare mer og mer "må ha nå".  ( savner P85+ også for den del )

Uansett kjempekjekt !   :)

Takk til styret i klubben for alt dere får i stand og blogger om !
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA