Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kommet hurttiglader I nittedal (kiwi hagan fortum)

Startet av svingen, lørdag 29. august 2015, klokken 14:41

« forrige - neste »

svingen

Var og handla og der er kommet opp en hurttiglader ved kiwi,fikk ikke testa pga full ladet bil. Men ut fra ansatte skal den virke. Skal få lagt ut bilde å teste litt senere:-)

Var standard kiwi/fortum med lading til alle biler.

Fint å ha lader her hvis man skal kjøre rv4 til Gjøvik og ikke vil stoppe på roa :-)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

SteinHolstad

Skal innom der i morgen - litt avhengig av at den er operativ og i orden - noen som har vært der?
2015 - Mitsubishi imiev

v-i-c

Det er flott at noen fremdeles setter ut "universielle hurtigladere" som kan betjene alle biler.
-- -- --
Svart Zoe Intens 2015 (43 kw)
-- -- --

svingen

Sitat fra: SteinHolstad på mandag 21. september 2015, klokken 11:49
Skal innom der i morgen - litt avhengig av at den er operativ og i orden - noen som har vært der?

Ladet der på fredag kveld ingen feil da :-)
Brukte chademo pluggen,var den nye typen som alle klarer og bruke. (De første type chademo håndtak er ikke veldig bra spør du meg)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

SteinHolstad

2015 - Mitsubishi imiev

Hansi

Hipp hurra for Kiwi/Fortum/Nissan (med flere?) som bygger ut hurtigladere uten støtte fra Transnova/Enova :)
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

SteinHolstad

Var innom og ladet i går og kan bekrefte at den fungerer som den skal :) og jeg kom meg hjem uten rekkeviddeangst.  Noen forbipasserende stoppet og spurt litt og jeg svarte etter beste evne. 
2015 - Mitsubishi imiev

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA