Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får man gratis leiebil ved garantireperasjoner?

Startet av gamer73, fredag 28. august 2015, klokken 10:12

« forrige - neste »

gamer73

Hvordan er praksisen hos møller? Jeg skal inn for at dem skal se på ulyder ved max rattutslag.

Jeg vet at mazda IKKE praktiserer dette..og det er en styggedom...jeg vet at BMW praktiserer det (men det skulle bare mangle mht at bmw's driftsikkerhet er det somme som hos et kinesisk produsert leketøy for barn)

hottentott33

Jeg har i allefall fått det, så regner med at det er vanlig praksis at en får lånt bil.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

gamer73


hottentott33

Ja, det er ikke noe å si på servicen til VW. Jeg har bl.a. måtte bytte frontruten da regnsensoren aldri virket skikkelig, og det var aldri noe problem å få låne en bil :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

gamer73

hmm ja den regnsensoeren hehe...skal skrive et nytt inlegg om den;)

mihkku

For å gi svar tiø deg: Nei, du har ikke krav på det.

Men, Møller er flinke å gi dette på goodwill. Måtte dog betale for utgifter når bilen var til lakkering.

piman

Fikk motorstopp på E Golfen. Ringte 04444 og ble hentet av bilberging. Mens vi kjørte mot verkstedet, ordnet bilbergingen med å bestille leiebil. De kjørte meg til utleiefirmaet.  Fikk beholde leiebilen i 1 uke siden det tok litt tid å finne feilen. Kostet meg kun bompenger og bensin. I vilkårene til mobilitetsgarantien står det gratis leiebil i 3 dager. Regner med at årsaken til at jeg fikk leiebil i en uke var at bilen var gått kun 1480 km. ( 2 1/2 uke gammel)

kristoffer

Min er paralellimportert, da praktiserer de det hvertfall ikke.
eGolf 2014
ModelX 90D

Kjellsea

Som nevnt tidligere i tråden så har en ikke krav på Leiebil kostnadsfritt ved garanti reparasjoner, men jeg har selv min E Golf inne til utbedring av reklamasjon, fikk levert leiebil der jeg bor og bilen min ble fraktet til forhandler av Møller, ca 6mil. Har fått god service og oppfølging hele veien.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA