Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mirrorlink

Startet av Knatten, fredag 29. mai 2015, klokken 07:43

« forrige - neste »

Knatten

Noen som har dette på sin GTE?

Virker det?

Hva koster det å få det aktivert?

Knatten

oebakkom

Jeg kjører en prosess på dette. Møller har sendt omtrent de samme spørsmålene videre til Tyskland, og der har de nå vært en stund ubesvart, men det følges opp.

Knatten

Så bra. Fint om du holder oss oppdatert på hva du finner ut.

Jeg ser vw UK sier dette ikke er noe problem å aktivere på POLO ihvertfall.

https://mobile.twitter.com/vwukhelp/status/555729567244361728

Hadde jeg fått dette opp og gå så hadde det blitt perfekt. .

Cydonia

Jeg har GTE med Composition Media 6,5" som har MirrorLink. Har fått info om at aktiveringsnøkkel kan kjøpes hos verksted/delelager og vil koste mellom 2500 og 3500. Du må ha en kompatibel telefon for å bruke MirrorLink, foreløpig er det nyere modeller fra Sony, Samsung og HTC som ser ut til å være mest aktuelle. Apple har foreløpig ikke støtte for MirrorLink, hvis det i det hele tatt vil komme.
Hyundai KONA electric 2018

hottentott33

Sitat fra: Cydonia på onsdag 03. juni 2015, klokken 19:18
Jeg har GTE med Composition Media 6,5" som har MirrorLink. Har fått info om at aktiveringsnøkkel kan kjøpes hos verksted/delelager og vil koste mellom 2500 og 3500. Du må ha en kompatibel telefon for å bruke MirrorLink, foreløpig er det nyere modeller fra Sony, Samsung og HTC som ser ut til å være mest aktuelle. Apple har foreløpig ikke støtte for MirrorLink, hvis det i det hele tatt vil komme.

Nei, for Apple kaller sitt system for Apple Carplay. Det var vel ingen som forventet at Apple skulle følge en standard vel? :D
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Knatten

Det er utrolig lite info å få tak i angående dette.

Men ja ettersom jeg skjønner også, så er ikke Apple støttet, og det var visst usikkert om det kom støtte noengang.

Men jeg klarer ikke å finne noen som har erfaring med MIRROR og hva som fungerer gjennom MIRROR(NAVI osv....)


Knatten..

Cydonia

Sitat fra: Knatten på fredag 05. juni 2015, klokken 13:37
Men jeg klarer ikke å finne noen som har erfaring med MIRROR og hva som fungerer gjennom MIRROR(NAVI osv....)

Prøv http://mirrorlink.com/

Det vil være mulig å bruke navigasjon har jeg skjønt. Men for at en app skal kunne brukes under kjøring, må den være godkjent for dette. "The CCC offers standardized MirrorLink certification so that only approved applications are accessible while driving."

F.eks. Sygic Car Navigation
http://www.sygic.com/company/press/en
Hyundai KONA electric 2018

Knatten

Har fått beskjed fra Møller forhandler at MIRRORLINK ikke er mulig å etterinstallere på 2015 modellen :-((

Knatten

bertin

Jeg har GTE 2016 modell hvor Mirrorlink, Apple Carplay og Android Auto virker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA