Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan følger TOCN opp "Calling P85D owners world-wide"

Startet av P85_Norway, tirsdag 25. august 2015, klokken 08:40

« forrige - neste »

P85_Norway

Tesla M3 Performance

satheesh.net

Hei,

Vi har valgt å gi vår støtte til både brevet som er sendt og saken dette gjelder. Vi får se hva utfallet blir, men håper at Tesla kan belyse dette på en ordentlig måte.

Torben_E

Tak for din støtte Satheesh.

Tesla i US og Tesla i Danmark holder os hen med standard statements.

Efter at Tesla Motors igår har lavet en disclaimer på 0-60 mph med 1-foot rollout for P modellerne så er isen ved at bryde op for Tesla Motors. Ny begynder de at trække i land.

Jeg har kontakt med dansk og norsk presse nu. Vi har møde idag lørdag samt mandag.

Mvh

Torben_E

satheesh.net

Sitat fra: Torben_E på lørdag 05. september 2015, klokken 12:23
Tak for din støtte Satheesh.

Tesla i US og Tesla i Danmark holder os hen med standard statements.

Efter at Tesla Motors igår har lavet en disclaimer på 0-60 mph med 1-foot rollout for P modellerne så er isen ved at bryde op for Tesla Motors. Ny begynder de at trække i land.

Jeg har kontakt med dansk og norsk presse nu. Vi har møde idag lørdag samt mandag.

Mvh

Torben_E

Veldig bra! Hold meg gjerne underrettet og gi meg gjerne tilbakemelding (via PM) om det er noe vi kan bistå med.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA