Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan få tilbake depositum?

Startet av Stikkkontakt, torsdag 06. august 2015, klokken 20:43

« forrige - neste »

Stikkkontakt

Ja, enkelt og greit..

Jeg heiv meg på fordi det var så kort leveringstid, men nå er den utsatt til oktober og da er det ikke interessant lenger.

dosmont

#1
Har du låst ordren ?
Du kan prøve å ringe uansett, tror det ordner seg ;)
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

Stikkkontakt

Sitat fra: dosmont på torsdag 06. august 2015, klokken 20:45
Har du låst ordren ?

Nei.

Syns 2 måneders leveringstid virket for godt til å være sant. Og det var det også.

Hyperstress

Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 06. august 2015, klokken 20:49
Sitat fra: dosmont på torsdag 06. august 2015, klokken 20:45
Har du låst ordren ?

Nei.

Syns 2 måneders leveringstid virket for godt til å være sant. Og det var det også.

Jeg fikk min på under 2 mnd, i fjor  :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Epleskreller

#4
Jeg brukte
eureservations@teslamotors.com da jeg kansellerte mitt Model X-nummer. Men det er en god stund siden nå..

Jeg får bil i oktober(står late september på MyTesla, men tipper nok over i oktober),  den skal selges ;-)
(sort 85D, vinter, autopilot, pano, dobbeltlader og det meste i premium interiør (ikke skinn/alcantara))

Si fra om det er noe for deg. JLager vel annonsen snart..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Stikkkontakt

Sitat fra: Epleskreller på torsdag 06. august 2015, klokken 22:57
Jeg brukte
eureservations@teslamotors.com da jeg kansellerte mitt Model X-nummer. Men det er en god stund siden nå..

Jeg får bil i oktober(står late september på MyTesla, men tipper nok over i oktober),  den skal selges ;-)
(sort 85D, vinter, autopilot, pano, dobbeltlader og det meste i premium interiør (ikke skinn/alcantara))

Si fra om det er noe for deg. JLager vel annonsen snart..

Det stod slutten av september når jeg bestilte, men i dag da jeg skulle legge til karboninteriør var det kommet opp slutten av oktober.
Er en 70D.

Spinner

Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 06. august 2015, klokken 23:21
Sitat fra: Epleskreller på torsdag 06. august 2015, klokken 22:57
Jeg brukte
eureservations@teslamotors.com da jeg kansellerte mitt Model X-nummer. Men det er en god stund siden nå..

Jeg får bil i oktober(står late september på MyTesla, men tipper nok over i oktober),  den skal selges ;-)
(sort 85D, vinter, autopilot, pano, dobbeltlader og det meste i premium interiør (ikke skinn/alcantara))

Si fra om det er noe for deg. JLager vel annonsen snart..

Det stod slutten av september når jeg bestilte, men i dag da jeg skulle legge til karboninteriør var det kommet opp slutten av oktober.
Er en 70D.
Og hadde du finalizet hadde den gått over til november, det gjorde nettopp min :-\

Stikkkontakt

Har man ingen exit-mulighet etter bekreftelse uansett hvor lang forsinkelsen blir?

Stikkkontakt

Tesla sier 5-10% prisøkning i løpet av kort tid. Spørs om jeg dropper kansellering. Er jo ingen risiko å få bilen da..

SurSnasen

Sitat fra: Stikkkontakt på fredag 07. august 2015, klokken 12:26
Tesla sier 5-10% prisøkning i løpet av kort tid. Spørs om jeg dropper kansellering. Er jo ingen risiko å få bilen da..

Risikoen er om mange tenker som deg, og spekulerer i å hamstre Model S nå før prisoppgangen, for så å lempe disse ut på markedet om noen måneder når bilene kommer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA