Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Streame live video til BMW I3?

Startet av thorerik, fredag 31. juli 2015, klokken 09:08

« forrige - neste »

thorerik

Hei godtfolk!

Har noen fått til dette?
Mer spesifikt gjennom Viaplay appen.

Hadde vært veldig greit å kunne streame til passasjerer mens en kjører.

Demented_Genius

På hvilken måte skal du gjør det? I3 har bare 3g og du må stå still for å se film på skjermen på BMWer..
BMW X5 2011
BMW I3 2016

Jorgensen

-------------------------------------------------------
BMW iX 50 – nov.2023
Solgt ***Hyndai KONA Electric - aug 2018***
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

thorerik

Jeg tenkte via iphone koblet til usb.

Har sett at det støttes noen fil-formater for video gjennom USB og tenkte det ville være fint å kunne få samme bilde opp på display som på telefon.

Mulig jeg er litt tidlig ut og må vente noen år før dette er en realitet..

bromm

BMW i3 kan så absolutt spille video på den store skjermen - tilogmed i full HD-kvalitet (dog med de begrensningene som skjermens oppløsning har). Her er en tråd som beskriver DVDinMotion som opphever "bevegelsessperren" for video og utvidede menyer: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,18320.0.html I denne er det også link til tråden som omhandler hvordan man kan spille av ulike videoformater i i3. Selv har jeg hatt DVDinMotion siden fjor høst, og det fungerer perfekt (også etter SW-oppdatering av bilen). I praksis kan man konvertere hvilken som helst BD/DVD til f.eks MKV-fil og spille den av når som helst fra en USB mass-storage device (Apple har jo ikke tillatt USB MS på sine iOS-enheter, så man må bruke en USB-penn eller USB hard disk for dette).

Snurr film  ;) ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA