Bodde på Courtyard Amsterdam Arena Atlas som er noen minutter unna superladeren for noen uker siden. Parkering ved siden av hotellet, ca 20 euro i døgnet. Hotellet var helt nytt og grei standard, sånn rent bortsett fra at jeg hadde med meg to barn og da hadde ikke flere ekstra-senger igjen når jeg kom (på tross av at jeg hadde booket et rom til tre...) så en av oss måtte sove på gulvet! Hotellet Holiday Inn Express Amsterdam - Arena Towers på andre siden av gaten hadde også lader på sin parkering, sto et skilt der om at man kunne kjøpe ladetid i resepsjonen på hotellet hvis jeg husker korrekt. Eventuelt kan man bruke brikke fra Plugsurfing.
Kjørte også bilen inn til Amsterdam sentrum og parkerte på "Museumsplein" (p-hus under Van Gogh museet). Veldig romslig p-hus, greit å kjøre bilen både ut og inn. Opplevde at det var overraskende lite trafikk i sentrum av Amsterdam, enkelt og greit å kjøre både ut og inn av sentrum. Prisene på parkering der var omtrent som i Norge (Oslo), ladestasjoner for el-bil hadde de også (prøvde ikke å bruke dem da jeg hadde nok strøm). Man må ha et kort/brikke som f.eks. Plugsurfing sin for å bruke laderen.