Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tips for å fikse ustabil kontakt med bil via app

Startet av LASOL, fredag 17. januar 2020, klokken 08:34

« forrige - neste »

Teslalita

Melder meg på. Ingen endringer på parkering eller wifi men i ettermiddag har jeg ikke hatt kontakt. Svært uvanlig. Har vel aldri skjedd før.

Teslalita

Jeg var litt rask. Det ordna seg når jeg deaktiverte wifi. Litt dårligere dekning i dag en normalt i garasjen.

Klykken

Fikk "unknown error" i ettermiddag jeg også mellom klokka 18 og 19. Liten hickup hos Tesla, sikkert. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Contango

Sitat fra: Teslalita på fredag 24. januar 2020, klokken 18:25
Jeg var litt rask. Det ordna seg når jeg deaktiverte wifi. Litt dårligere dekning i dag en normalt i garasjen.
Hmmm.. lurer på om det gjelder meg også. Nåværende S har elendig wifi mottak ift tidligere S men muligens plukker den innimellom opp wifien den gamle hektet seg greit på. Og så blir det ikke mer ut av det enn blokkering. Takk for tipset.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

Muffinman

Gamle S har også elendig wifimottak, isolert sett. Selv få meter avstand rett utenfor veggen er ofte ikke tilstrekkelig til å få kontakt. Vi kuttet ut bruk av wifi for mer enn 6 år siden på grunn av dette.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA