Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ingen 3G-dekning?

Startet av xref, mandag 03. august 2015, klokken 08:59

« forrige - neste »

xref

Sitat fra: Rico på mandag 10. august 2015, klokken 19:25
Sitat fra: xref på mandag 10. august 2015, klokken 16:13
men de fant heldigvis en inneklemt time i Oktober. Synes fortsatt det er en stund å vente på et problem som jeg anser som relativt vesentlig.

"Klikk" behersket så finner de nok en time litt raskere. Hadde et sete som ikke kunne bevege seg i lengderetningen (5 dager gammel bil), og de mente først jeg skulle få time i oktober. Ved bruke av litt utestemme så fant de en time på under en uke.

Du får jo ikke kontakt med bilen via app, får ikke oppdateringer osv osv. Rimelig ugreit om du spør meg.

Det er jo litt synd at det skal være slik. Jeg la jo også merke til at med en gang jeg reagerte med sjokk og vanntro på å måtte vente til Januar så var det plutselig ledig i Oktober, men at da kunne jeg ikke "legge til mer" på servicen.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

xref

Og der døde cruise-kontrollen. Reboot av skjermene hjelper ikke.

Ringte Tesla Support og de skulle nok en gang eskalere saken, så får vi se.

Kjenner at akkurat nå har jeg lite tillit til systemene i bilen. Funker nødbremsing nå som cruise-kontrollen har tatt kvelden feks?

Aiai..
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA