Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ratt trekk (Steering Wheel Cover)

Startet av iGolf, fredag 17. juli 2015, klokken 11:52

« forrige - neste »

iGolf

Noen som har noen gode og fine ideer? Jeg kunne tenkt meg noe i denne duren..



Gjerne noe i pvc og billig. Legg ved link til bestilling.

kristoffer

eGolf 2014
ModelX 90D

iGolf

Ikke noe galt, men tenkte bare å ha beskyttelse til den  ::)


Elmo

Jeg ser heller ikke helt hensikten, men det er jo bare å "google rattrekk" så kommer det opp linker til leverandører i bøtter og spann
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

hottentott33

Sitat fra: Donya på fredag 17. juli 2015, klokken 11:52
Noen som har noen gode og fine ideer? Jeg kunne tenkt meg noe i denne duren..



Gjerne noe i pvc og billig. Legg ved link til bestilling.

Sånt rattrekk får en tak i på alle bilrekvisitaer rundt forbi :-)

Men når det er sagt, jeg brukte mye sånt i min ungdom, men det er egentlig bare dill og litt harry, samt rattet på e-Golf er et bra skinnratt som er altfor godt til å holde i til at en skal dekke det til ::) :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

emil

Har jo sett at mange av trådene på e-Golf forumet handler om å modifisere/style bilen på en eller annen måte. Mye hyppigere enn på forumene for de andre sammenlignbare modellene. Kan det ha noe med at Golf generellt sett er verdens kjedeligste bil og folk må gjøre en del for å sette akkurat sitt preg på bilen?

hottentott33

Sitat fra: emil på søndag 19. juli 2015, klokken 00:08
Har jo sett at mange av trådene på e-Golf forumet handler om å modifisere/style bilen på en eller annen måte. Mye hyppigere enn på forumene for de andre sammenlignbare modellene. Kan det ha noe med at Golf generellt sett er verdens kjedeligste bil og folk må gjøre en del for å sette akkurat sitt preg på bilen?

Du føler deg med andre ord selvsikker på at de fleste e-Golfeierne her inne er på ferie, og ikke kommer springende med balltrær og høygafler for å jage vekk en spøkete Leaf-eier? ;D
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

bno


emil

#9
Sitat fra: hottentott33 på søndag 19. juli 2015, klokken 00:13
Sitat fra: emil på søndag 19. juli 2015, klokken 00:08
Har jo sett at mange av trådene på e-Golf forumet handler om å modifisere/style bilen på en eller annen måte. Mye hyppigere enn på forumene for de andre sammenlignbare modellene. Kan det ha noe med at Golf generellt sett er verdens kjedeligste bil og folk må gjøre en del for å sette akkurat sitt preg på bilen?

Du føler deg med andre ord selvsikker på at de fleste e-Golfeierne her inne er på ferie, og ikke kommer springende med balltrær og høygafler for å jage vekk en spøkete Leaf-eier? ;D

Satser på at de er for opptatt med å lete etter senkefjærer, rattrekk, nye felger og annet ekstrautstyr til at de merker no. Ellers er Golf-mennesker normalt sett greie og tåler en spøk i motsetning til eiere av litt mer "premium" tyske biler (og der kom de løpende med balltrær og høygafler...)

eivhelle

Sitat fra: emil på søndag 19. juli 2015, klokken 00:08
Har jo sett at mange av trådene på e-Golf forumet handler om å modifisere/style bilen på en eller annen måte. Mye hyppigere enn på forumene for de andre sammenlignbare modellene. Kan det ha noe med at Golf generellt sett er verdens kjedeligste bil og folk må gjøre en del for å sette akkurat sitt preg på bilen?
Tja. En Golf har i det minste et godt utgangspunkt for styling. De fleste som ser en Leaf innser at resultatet vil se rart ut ansett hva man gjør, så hvorfor bry seg?  ;)
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

emil

Sitat fra: eivhelle på søndag 19. juli 2015, klokken 09:56
Tja. En Golf har i det minste et godt utgangspunkt for styling. De fleste som ser en Leaf innser at resultatet vil se rart ut ansett hva man gjør, så hvorfor bry seg?  ;)

Skal ikke nekte for at Leaf ikke er den peneste bilen på veiene, men for meg gjør "styling" i de aller fleste tilfellene bilen mye styggere. Uavhengig av hva utgangspunktet var.

gamer73

på samme måte som volvo 240 så er golf billig og lett å style;) derfor er den også å regne som mulig harrybil:)

Og rattrekk er det første men gjør om man vil style golfen harry:) Så kommer laksetrapp og svære replikafelger;)

hottentott33

Sitat fra: emil på søndag 19. juli 2015, klokken 08:40

Satser på at de er for opptatt med å lete etter senkefjærer, rattrekk, nye felger og annet ekstrautstyr til at de merker no. Ellers er Golf-mennesker normalt sett greie og tåler en spøk i motsetning til eiere av litt mer "premium" tyske biler (og der kom de løpende med balltrær og høygafler...)

Hehe :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

hottentott33

Sitat fra: gamer73 på søndag 19. juli 2015, klokken 11:44
på samme måte som volvo 240 så er golf billig og lett å style;) derfor er den også å regne som mulig harrybil:)

Og rattrekk er det første men gjør om man vil style golfen harry:) Så kommer laksetrapp og svære replikafelger;)

Jeg er klar over at du fleiper, men jeg kunne gjerne hatt Volvo med laksetrapp igjen da slikt snart må være veteran, men problemet er at laksetrapp ikke er å oppdrive lenger :) Harry er egentlig artig nok, men kanskje ikke på en bil til 300K, men å gjøre en billig bil harry er jo bare moro (jeg er forøvrig sikkert den eneste her inne som er eier av cowboyhatt og støvler, og som faktisk bruker dem ved de rette anledningene) :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA