Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Byrådene vil forby fossilbiler i Oslo og Bergen :)

Startet av bruisepristine, lørdag 20. juni 2015, klokken 03:23

« forrige - neste »

Blouberg

Tviler vel på at dette blir en realitet. Kollektivtransporten kneler jo bigtime om dette skulle bli en realitet.
Stusset også på denne:
"Firehjulsdrevne dieselbiler kan få kjøre innenfor sonene, mot betaling, foreslås det."
Ivareta "fiffen"??

HHenrik

Dette er vel ikke realistiskt!
Dersom en kan få lov til å blåse rundt i dieselbil bare man har betalt extra fungerer dette forslaget ikke!

OlavEmil

Flåsete formulering i VG. Poenget er sjølvsagt at alle bensin- og dieselbilar kan køyre i miljøsona, mot ein høg miljøavgift.

Sjølvsagt er dette realistisk. Det er vel dessutan snakk om heilt inne i bykjernene, og dermed ingen overveldande mengde trafikk for kollektivsystemet å ta over.

Miljøsone med høg avgift for bensin- og dieselbilar er vel ikkje eit ukjend fenomen. Mellom anna London køyrer jo eit slikt system i dag, med ca. 150,- i "bompengar". Høyrest for meg ut som eit godt tiltak der dei som må køyre forureinande bilar heilt inn i bykjerna, kan gjere det mot betaling, samtidig som ein set ein stoppar for at folk køyrer V70 eller Passat heilt inn til kontoret sitt på Bryggen kvar dag "berre fordi".
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Sele

Sitat fra: OlavEmil på lørdag 20. juni 2015, klokken 14:11
Flåsete formulering i VG. Poenget er sjølvsagt at alle bensin- og dieselbilar kan køyre i miljøsona, mot ein høg miljøavgift.

Sjølvsagt er dette realistisk. Det er vel dessutan snakk om heilt inne i bykjernene, og dermed ingen overveldande mengde trafikk for kollektivsystemet å ta over.

Miljøsone med høg avgift for bensin- og dieselbilar er vel ikkje eit ukjend fenomen. Mellom anna London køyrer jo eit slikt system i dag, med ca. 150,- i "bompengar". Høyrest for meg ut som eit godt tiltak der dei som må køyre forureinande bilar heilt inn i bykjerna, kan gjere det mot betaling, samtidig som ein set ein stoppar for at folk køyrer V70 eller Passat heilt inn til kontoret sitt på Bryggen kvar dag "berre fordi".
Men da snakker vi om og få mest mulig penger inn til staten og ikke en bedring for miljøet.

hsa77

Sitat fra: Sele på lørdag 20. juni 2015, klokken 14:49
Sitat fra: OlavEmil på lørdag 20. juni 2015, klokken 14:11
Flåsete formulering i VG. Poenget er sjølvsagt at alle bensin- og dieselbilar kan køyre i miljøsona, mot ein høg miljøavgift.

Sjølvsagt er dette realistisk. Det er vel dessutan snakk om heilt inne i bykjernene, og dermed ingen overveldande mengde trafikk for kollektivsystemet å ta over.

Miljøsone med høg avgift for bensin- og dieselbilar er vel ikkje eit ukjend fenomen. Mellom anna London køyrer jo eit slikt system i dag, med ca. 150,- i "bompengar". Høyrest for meg ut som eit godt tiltak der dei som må køyre forureinande bilar heilt inn i bykjerna, kan gjere det mot betaling, samtidig som ein set ein stoppar for at folk køyrer V70 eller Passat heilt inn til kontoret sitt på Bryggen kvar dag "berre fordi".
Men da snakker vi om og få mest mulig penger inn til staten og ikke en bedring for miljøet.
Ikke dersom en slik avgift øremerkes til miljøtiltak i sentrum. F.eks sykkelveier og ladeplasser for elbil.
2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

Sele

Sitat fra: hsa77 på lørdag 20. juni 2015, klokken 16:08
Sitat fra: Sele på lørdag 20. juni 2015, klokken 14:49
Sitat fra: OlavEmil på lørdag 20. juni 2015, klokken 14:11
Flåsete formulering i VG. Poenget er sjølvsagt at alle bensin- og dieselbilar kan køyre i miljøsona, mot ein høg miljøavgift.

Sjølvsagt er dette realistisk. Det er vel dessutan snakk om heilt inne i bykjernene, og dermed ingen overveldande mengde trafikk for kollektivsystemet å ta over.

Miljøsone med høg avgift for bensin- og dieselbilar er vel ikkje eit ukjend fenomen. Mellom anna London køyrer jo eit slikt system i dag, med ca. 150,- i "bompengar". Høyrest for meg ut som eit godt tiltak der dei som må køyre forureinande bilar heilt inn i bykjerna, kan gjere det mot betaling, samtidig som ein set ein stoppar for at folk køyrer V70 eller Passat heilt inn til kontoret sitt på Bryggen kvar dag "berre fordi".
Men da snakker vi om og få mest mulig penger inn til staten og ikke en bedring for miljøet.
Ikke dersom en slik avgift øremerkes til miljøtiltak i sentrum. F.eks sykkelveier og ladeplasser for elbil.
Men utslippet fra fossilbilen blir du ikke kvitt.

OlavEmil

Tull. Sjølvsagt vil folk slutte å køyre heilt inn i Bergen og Oslo sentrum om det kostar dei 150,- til 200,- per tur. Det er ikkje mangel på alternative transportmetoder i sentrum.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Hansi

Enig med OlavEmil.

Jeg ser på dette som veldig positivt og håper det blir en realitet
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

Espen Hugaas Andersen

#9
Enig at en høy bomavgift vil hjelpe enormt. Men jeg håper mer på en avgift i området 300-500 kroner.

Og det kan gjerne være sånn at om du er inne i bykjernen lengre enn 6 timer, så må du også betale når du kjører ut av bykjernen. Og om bilen forblir innenfor bykjernen så må man betale 300-500 kr/dag for et parkeringsoblat ala piggdekkgebyret.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Sele

Jeg hadde vært for dette hvis det var for og få ned utslippene og bedre miljøet i byene. Men når det åpnes for og kunne betale seg ut av dette så skurrer det for meg.

hgs

Sitat fra: Sele på søndag 21. juni 2015, klokken 18:49
Jeg hadde vært for dette hvis det var for og få ned utslippene og bedre miljøet i byene. Men når det åpnes for og kunne betale seg ut av dette så skurrer det for meg.

Enkelte vil nok betale seg ut samme hvor mye det koster, men at det store flertallet fortsetter å opptre så irrasjonelt har jeg liten tro på. Synes dette er positivt, og fungerer i tillegg som enda et incentiv for nullutslippsbiler.
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

OlavEmil

Med ein avgift på (fleire) hundre kroner + per dag er det ganske klart at formålet er å redusere trafikken, ikkje auke inntekten. Eg for min del synst derimot det er eit positivt trekk at ein KAN betale seg inn ein gong innimellom, om ein må. Det kan t.d. vere når studenten skal flytte inn på hybelen, eller når ein skal køyre gamle oldemor til si dotter som har busett seg altfor sentralt. Eg held likevel fast på at ingen (eller ekstremt få) vil betale skyhøge avgifter for dagleg pendling inn i sentrum med bil.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Sele

Det spørs hva som menes med "høy" avgift. Har ingen tro på at vi snakker om flere hundre kroner for en passering.

NegativeElectrode

Oslo har malt seg opp i et hjørne, da de som bare skal gjennom(forbi)  ikke ha noe alternativ, og ikke minst for værstingene: tungtransporten. London og Paris som skal/har innført høye avgifter/forbud for dieselbiler har alternative veier rundt.  For de som forbi Oslo vil det bety omveier, særlig de som skal nordover.

Mindre biler i sentrum vil uansett være positivt særlig for lokal luftkvalitet
Blå TMY 2022
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA