Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

kjøpe 5 seter elektrisk Partner eller Berlingo

Startet av ella, mandag 30. april 2007, klokken 14:10

« forrige - neste »

ella


Boogie

Jeg har ikke en 5-seters Berlingo/Partner, men jeg vurderer å selge min 2002 model Saxo (1.reg er nov 2002) med 4 seter og fem dører.
Bilen er i ypperlig stand, og går utrolig bra.
Km stand er 47000.

Den har ekstra "skvettlapper" og tåkelys, og har burgunder metallikk lakk (se min avatar).

Se også: http://www.austinev.org/evalbum/797
Tønsberg:
Tesla Model Y 2023

Tidligere:
ca 11 stk Citroen Saxo/Peugeot 106
5 stk Citroen Berlingo/Peugeot Partner
4 stk Nissan Leaf

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt over 500 000 km.

ella

Takk for svar, men vi ønsker oss imidlertid en romsligere bil da vi har to små barn og behov for bagasjeplass...

Mollerup

Vi går og håper på at Cleanova skal komme til Norge (basert på Kangoo). Dette er kanskje en bil som passer til dere også.
Oslo - Saxo 2002 - C-Zero 2011

Lars C. Krogenæs

Enviro Elbilsalg starter nå salget av eldre Renault Kangoo-re, som de modifiserer for å takle daglig bruk (de ble levert med diverse svaktheter fra fabrikken). Dessuten starter de nå import av Fiat Doblo, med lithium-batteriteknologi. Disse bilene blir dyre i innkjøp, men du kan regne med lite behov for vedlikehold.

Nå begynner vi å se konturene av noe spennede både her hjemme og i det store utland.

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

larsbech

Jeg har 5sædet berlingo som jeg overvejer at sælge. den kører rigtig godt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA