Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny lader v/E18 Kragerø

Startet av Ole Henrik Hannisdahl, tirsdag 09. juni 2015, klokken 15:39

« forrige - neste »

muggost

Sitat fra: emil på fredag 26. juni 2015, klokken 22:56
Litt mye pipelyd synes jeg mens den lader

Det synes jeg var ganske praktisk :) Spiste lunch med unga nederst på parkeringsplassen og kunne godt høre laderen der nede - kjekt å vite at den ikke fikk noen uforutsette problemer og stoppet (som jeg har blitt vant med at hurtigladere gjør...)

Kjørte bilen nesten tom fra Kristiansand i dag, så det var et veldig praktisk sted å lade. På sommeren klarer jeg meg nå med ett ladestopp på vei til/fra Kristiansand! Tipper denne vil bli mye brukt.

Takk til Grønn Kontakt og de som har satt den opp!

Ole Henrik Hannisdahl

#46
Sitat fra: muggost på mandag 29. juni 2015, klokken 18:36
Sitat fra: emil på fredag 26. juni 2015, klokken 22:56
Litt mye pipelyd synes jeg mens den lader

Det synes jeg var ganske praktisk :)

It's not a bug, it's a feature :)

Denne laderen ble (mer eller mindre) ferdigmontert på rekordtid natt til lørdag, og vi har derfor ikke fått like mye tid til å teste den som vi vanligvis har. Den hadde noen barnesykdommer søndag og mandag, men etter litt myndig oppdragelse virker det som om den oppfører seg ordentlig nå. Vi kommer til å følge nøye med på denne fremover for å være sikre på at den fungerer som den skal. I den forbindelse blir vi veldig glade om dere ringer vår døgnåpne vakttelefon på 47 67 08 00 dersom dere skulle oppdage noe.
Daglig leder, Grønn Kontakt.

emil

Sitat fra: Ole Henrik Hannisdahl på mandag 29. juni 2015, klokken 23:01
Sitat fra: muggost på mandag 29. juni 2015, klokken 18:36
Sitat fra: emil på fredag 26. juni 2015, klokken 22:56
Litt mye pipelyd synes jeg mens den lader

Det synes jeg var ganske praktisk :)

It's not a bug, it's a feature :)

Denne laderen ble (mer eller mindre) ferdigmontert på rekordtid natt til lørdag, og vi har derfor ikke fått like mye tid til å teste den som vi vanligvis har. Den hadde noen barnesykdommer søndag og mandag, men etter litt myndig oppdragelse virker det som om den oppfører seg ordentlig nå. Vi kommer til å følge nøye med på denne fremover for å være sikre på at den fungerer som den skal. I den forbindelse blir vi veldig glade om dere ringer vår døgnåpne vakttelefon på 47 67 08 00 dersom dere skulle oppdage noe.

Natt til lørdag? Den fungerte jo ypperlig fredag kveld. Når jeg tenker på hvordan det så ut på plassen et drøyt døgn tidligere er jeg derimot sabla imponert over arbeidet som er gjort. Flott jobba til dere og ikke minst montøren(e) fra Infratek.

Ole Henrik Hannisdahl

Selv om du fikk ladet, klarte vi ikke å få kontakt med laderen i baksystemene våre. Etter heftig feilsøking fant montørene til slutt ut at ruteren i den splitter nye laderen var gåen. Løsningen ble å sende en kar ned fra Oslo med nytt modem sent fredag kveld, slik at vi til slutt fikk laderen til å snakke med oss i tide til åpning. Kragerø Energi, Infratek og COM4 (som leverer mobilkommunikasjonen vår) gjorde en kjempejobb som vi er svært takknemlige for
Daglig leder, Grønn Kontakt.

Leon

Da gjenstår det bare å oppdatere den fra grå til grønn på gronnkontakt.no/ladestasjoner-i-norge! :)
Nissan EuroLeaf 2013 Tekna

muggost

Ja, for dere heter vel ikke Grå Kontakt?  8)

X-Trail

Igår kom AC punktene også på plass :) Min bil ble forøvrig brukt som test for å kontrollere at alt virket :)
Stolt eier av ELise♡

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA