Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Velkommen som bruker på Norsk elbilforening sitt elbilforum

Startet av Lars C. Krogenæs, fredag 13. november 2009, klokken 22:57

« forrige - neste »

...

#15
...

Troald

Ser at andre også etterlyser mulighet for å endre profilteksten. Jeg har prøvd å endre signaturen (legge til ny bil), men uten resultat. Leser ikke admin disse kommentarene eller gir han blaffen/har ikke kunnskap. Må i så fall få ny admin.
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

Elmo

Sitat fra: Zimon på onsdag 16. mai 2018, klokken 23:23
Men jeg mente jeg leste ett sted at en av de som stod for drift hadde fått ny jobb og ville dermed trekke seg fra sine verv her da det ville være konflikt. Så spørs om det har kommet inn en ny kompetent person til å ta over skuta skikkelig.
Det stemmer. Lars har bedt om avløsning - han har vært teknisk admin og (hoved)moderator i mange mange år.

Sitat fra: nix på torsdag 17. mai 2018, klokken 19:35
Jeg melder meg som frivillig.
Det tror jeg nok du melde til elbilforeningen på mere offesiell måte enn å slenge det ut her.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

ThomasEL

Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Norhawk

- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

geear

Jammen godt en forening med over 30 000 medlemmer gidder å ta tak i forumet sitt.

Gordon Retriever

Hei elbilforeningen. :)
Jeg savner avataren min.
Ha en fortsatt fin sommer.

Tulle

Elbilforeningen bryr seg katta om dette forumet. Jeg kjenner nå 4 som har meldt seg ut av elbilforeningen og sluttet å bruke dette forum pga manglende oppfølging teknisk og tilfeldig oppfølging av admin som Doldis og minst en til er utsatt for.

Roy Aasen

Har sendt en ordentlig sur mail til Foreningen om forumet....men da jeg ikke er medlem...så er jeg ikke prioritert

Elmo

Sitat fra: Elmo på fredag 27. juli 2018, klokken 19:04
Sitat fra: 1317142119 på fredag 27. juli 2018, klokken 16:03
Hvis dette forumet representerer kvaliteten på arbeidet til elbilforeningen, så kommer jeg med 100% sikkerhet ikke til å fornye medlemskapet når bilen blir 1 år gammel.

Dette forumet er noe Elbilforeningen desverre nesten ikke forholder seg til. Det hadde opprinnelig ikke noe med foreningen å gjøre, men de overtok etterhvert alle kostnader forbundet med det.
Selve administrasjonen av det er fremdeles ikke vært knyttet direkte til noen i styre og stell (enda) så det er vel grunnen til at det halter litt på en del områder.
Helt konkret har forumadmin/hoved-moderator bedt om avløsning
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Vollis47

Dersom elbilforeningen ikke ønsker å gjøre noe med forumet, ikke ønsker å ha noe med det å gjøre, så er det jo bare med på å stille foreningen i miskreditt. Da er alternativene ikke mange;
1. La noen overta, kanskje bør en være medlem å betale en kontingent (liten)
2. Legg ned forumet
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Elmo

Det er helt klart at Elbilforeningen for lenge siden burde ha engasjert noen til å rette opp i problemene som oppstod etter oppgradering av rammeverket i fjor høst, men å legge ned forumet er da virkelig ikke noe alternativet !
Engagementet og antall innlegg viser da tydelig at forumet, tross problemene, fyllet et behov for veldig mange.
Hvis du, Vollis47, syns at problemene overskygger verdien så får du heller slutte å bruke forumet selv.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Elmo

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på fredag 13. november 2009, klokken 22:57
Det hadde også vært fint om alle kunne endre profilen sin i forumet, slik at vi får frem hvor dere bor.

Hilsen
Lars C. Krogenæs
Forum-Admin

TENK SÅ FINT . . . . . OM DET HADDE VÆRT MULIG DU
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Toalmar

Sitat fra: Elmo på lørdag 28. juli 2018, klokken 00:40
Sitat fra: Lars C. Krogenæs på fredag 13. november 2009, klokken 22:57
Det hadde også vært fint om alle kunne endre profilen sin i forumet, slik at vi får frem hvor dere bor.

Hilsen
Lars C. Krogenæs
Forum-Admin

TENK SÅ FINT . . . . . OM DET HADDE VÆRT MULIG DU
Jaggu meg hadde det vært snasent du. Tro om det vil skje igjen..................
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Toalmar

Ikke noe nytt i saken vedrørende oppgraderingen av forumet som gikk "Åt skogen"
Har full forståelse for at Administrator ønsker avløsning, men skjønner ikke at Elbil foreningen tar så lett på det.
Jeg håper inderlig at Elbil foreningen kan ta ett tak og få dette opp igjen sånn det burde være. I tillegg håper jeg vi kanskje kan få en Administrator og noen moderatorer som en del andre forum har så slipper Administratoren å få alt selv, da blir man lei.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA