Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

lakk og bulk skader - beste verksted for dette!

Startet av pavithran.navaratnarajah, tirsdag 02. juni 2015, klokken 23:24

« forrige - neste »

pavithran.navaratnarajah

Har dere noen erfaring med lakk og bulk skader, hvilke verksteder anbefaler dere evt? 

Jan-Børre Olsen

Kepler i Sem, Vestfold men andre Kepler sjapper er sikkert også gode. Kepler i Sem har fått lov til å rette ut småbulker og lakkskader og det blir dønn strøken.
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

Bekkenes

Jeg har brukt micropaint på Kokstad (Bergen).
Jeg hadde en svindyr A6 som de fikset så godt at den så ut som ny.
Pluss livstidsgaranti på jobben ^_^

Dyp som gikk fra rett bak høyre bakdør, over felgen og 60cm bak på støtfanger.
De tok 2800 mener jeg det var for skaden på døren, og 1600 for felgen.
Og det var massive riper.
Tesla Model Y LR FSD - venter mottak
BMW i3 94ah FC 11.03.2019 > 14.01.2022 (60500 km)
TMS 75D 17 silver m/ Ultrahvite 25.11.2017 > 23.01.2019 (35,000 km)
BMW i3 94Ah FC 23.12.2016 > 16.11.2017 (30,000 km)
Leaf Tekna Slate '13, Hentet 18.12.13 > 23.12.2016 (58535 km) 23.12.2016
Avatarer/minibilder av Leaf til brukeren din (-:

Le

Jeg slenger meg med på dette jeg også! Tips til noe bra verksteder i forhold til pris/kvalitet i Oslo område? Jeg fant nylig en liten bulk + noen stygge riper, når jeg skulle hente bilen fra parkeringsplassen for noen dager siden...... >:(

Thomas Parsli

bilkosmetikk.no (har verksted i Oslo, Hvalstad, Drammen og Tønsberg) har fått gode tilbakemeldinger av andre, jeg synes de ble litt dyre på en 15cm ripe på venstre forskjerm (medførte hellakkering av skjerm og litt på dør).

På større skader kan et "vanlig" verksted være like billig, f.eks Automobil-Kompaniet i Drammen som jeg har god erfaring med.
Skal man spare penger bør man "samle opp" arbeid da en billakkerer har en startpris på over 1000,-

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

Sele

Sitat fra: Thomas Parsli på fredag 05. juni 2015, klokken 12:01
bilkosmetikk.no (har verksted i Oslo, Hvalstad, Drammen og Tønsberg) har fått gode tilbakemeldinger av andre, jeg synes de ble litt dyre på en 15cm ripe på venstre forskjerm (medførte hellakkering av skjerm og litt på dør).

På større skader kan et "vanlig" verksted være like billig, f.eks Automobil-Kompaniet i Drammen som jeg har god erfaring med.
Skal man spare penger bør man "samle opp" arbeid da en billakkerer har en startpris på over 1000,-

Thomas
Hvis bilen er har garanti er det noe og forholde seg til der?

Volkswagen stiller ikke krav til at lakkskader skal utbedres på merkeverksted i forhold til opprettholdelse av garantien, men det er en klar forutsetning for garantien at skader utbedres i henhold til fabrikkens retningslinjer."

RuneW

Har god erfaring fra SkadeVekk (Sarpsborg-avdelingen), selv om navnet er helt jalla...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA