Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

SAXO -99 til salgs

Startet av PLUTO, onsdag 11. november 2009, klokken 22:05

« forrige - neste »

PLUTO

Jeg har min Saxo -99 til salgs for 97 000 kr.

Ingen batterier er fra bilen var ny. Alle er skiftet det siste året og alle måler over 100Ah. Bilen går godt og er i god stand. Børstene er gode og bilen har PakTrakr selvfølgelig. Dersom kjøper bor i nærheten av Kristiansand stiller jeg med gratis service.

Jeg selger den fordi at jeg jobber med et lithium prosjekt.

Bilen med bilder finner dere på FINN.no
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

PLUTO

her er link til annonsen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19626951

bilen selges med IF bedre bilbytte som er en forsikring som betaler for om noe teknisk skulle skje med bilen de første 6 mnd etter kjøp. Det blir litt som å kjøpe bil fra forhandler med garanti.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

elektrolux

Interresant forsikring. Dersom den fungerer er dette et meget godt salgsargument.

Er selv ultraskeptisk til slike forsikringer, da det ofte er unntak mot å utbetale forsikringen om noe vanlig skulle oppstå.

F.eks husforsikring mot soppangrep, som kun dekker sopptyper som er vanlige i tropiske strøk, MC tyveriforsikring som kun dekker tyveri dersom MC'en er parkert låst med 3 CE godkjente låser og parkert i hvelvet til Norges bank.

(setningen over er selvfølgelig spissformulert, men det er viktig å sette seg inn i den lille skriften. )
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

PLUTO

Jeg er enig med deg Elektrolux om at forsikringsselskaper er ikke alltid like greie å ha med å gjøre, selv om mine erfaringer er stort sett meget gode. Kjøp av bruktbil er som regel forbundet med noe usikkerhet og mange konflikter kan oppstå spsielt om noe uforutsett skjer fort etter overtakelse. Jeg oppfatter at en slik forsikring som IF tilbyr i hvertfall er en fordel i fohold til å ikke ha en slik avtale. Her er link til den info de gir om denne forsikring.  http://www.if.no/web/no/SiteCollectionDocuments/Private/7694_informasjon_til_kjoper.pdf
Litt av greia er vel at de ønsker å kapre kunder til IF gjennom dette.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

cra

Ja, hvert år mottar jeg en tykk bunke papir der det står alt mulig om når forsikringen *ikke* gjelder. Hadde vært nok med ett ark med skrift på begge sider som sa når de faktisk *gjelder*  :-\
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA