Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ønskes kjøpt Tesla UMC med rød plugg

Startet av iCar, lørdag 30. mai 2015, klokken 17:09

« forrige - neste »

iCar

Hei,

Er på utkikk etter å kjøpe Tesla UMC med rød plugg.
Kanskje noen som har levering av bilen den nærmeste tid, kunne bestilt ekstra og samtidig få momsfritak og selge den til meg?


Havebigfun

Jeg tror ikke du får den momsfritt selv om den leveres med bilen- jeg prøvde nettopp å få et Chademoadapter levert momsfritt med bilen- det må det betales moms på selv om det kommer med momsfri bil og er ladeutstyr.
Tesla er strengere enn loven.

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Havebigfun på lørdag 30. mai 2015, klokken 18:02
Jeg tror ikke du får den momsfritt selv om den leveres med bilen- jeg prøvde nettopp å få et Chademoadapter levert momsfritt med bilen- det må det betales moms på selv om det kommer med momsfri bil og er ladeutstyr.
Tesla er strengere enn loven.
Stemmer. Bestilte med ekstra UMC da jeg fikk bilen 30.3 i år; måtte betalte mva på ekstra UMC.

iCar

Hva koster ny UMC+ rød plugg hos Tesla for tiden?

Finnøy (Arne Johan Larsen)

30. mars betalte jeg 4.925,25 for selve ekstra UMC og 750 kr per adapter (rød/blå/schucko) inkl mva.

Muffinman

Justert prisen opp en tusenlapp siden i fjor da med andre ord.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA