Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Blokker til salgs

Startet av PLUTO, lørdag 31. oktober 2009, klokken 21:29

« forrige - neste »

PLUTO

Jeg har kommet over endel gode blokker, så dersom det er noen som trenger det er det bare å si ifra.
målt kapsitet fra 99 til 116Ah. Jeg har både typer for PSA og Think.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

elektrolux

Terje Lied i Bergen er alltid i beit. Hmmm. kan det ha en sammenheng med at han fikser Clio, og at de trekker opp til 265A. ???
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

PLUTO

Sitat fra: Lynet på søndag 01. november 2009, klokken 18:16
Hva ligger prisen på?
Beklager sent svar.
Jeg har flest Think blokker og har blokker fra 1500 til 3500kr. De fleste ligger på 3000 kr. Det kommer an på hva du skal ha. Det viktigste er at alle blokkene i en bil er noenlunde like i kapasitet. Det å bare skifte en eller to blokker uten å gjøre noe med resten av pakken, er ikke å anbefale. Dette er erfaringen til både merkeverksteder og fra flere av oss som har prøvd oss frem i litt tid.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA