Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Renault Fluence ZE 26000km selges 145 000,-

Startet av kjorgen, tirsdag 05. mai 2015, klokken 16:31

« forrige - neste »

kjorgen

Meget pen Renault Fluence ZE selges. Ikke mange av disse på veien! Et lekkert design som hever seg over mange andre elbiler på markedet. God kjørekomfort og kvikk motor.

Jobber i bruktbilbutikk, hentet denne fra Nederland i fjor høst.

Selger denne pga overgang til firmabil.

Den har nå gått ca 26 000 km. Den er hvit og det medfølger to ladere.

Bilen står i Oslo, Ensjø på dagtid. Furuset på kveldstid.

Kjell
Mobil: 97662786

Selchiev

Personlig synes jeg denne er drit lekker! Nå er ikke jeg i markedet for ny bil, men av nysgjerrighet lurer jeg på hva som er estimert og reel rekkevidde av din erfaring! Og for andre potensielle kjøpere er det vel kanskje interessant å vite i hvilken del av landet dette er? =)

emil

Noen må komme med CHAdeMO eller 22kW AC modifikasjon til denne her. Ellers finnes den vel i et begrenset antall biler i Korea med samme 43kW AC lader som 1.gen Zoe uten at det så ut til at Renault ville produsere det for massene.

Uansett en veldig flott bil, men desverre ikke aktuell for min bruk.

kaiat

Har sansen for disse selv. Det blir litt for dyr bil til at jeg vil begynne med "hjemmemekking" egentlig, men har studert litt på om en 22kW-lader fra Brusa hadde vært noe å putte i en slik... Vet om en tysker med Kangoo Z.E. som sjekket opp med Brusa angående 22kW til den, men det var visst vanskelig. Det er vel samme innmat i Fluence og Kangoo tror jeg.

kjorgen

Bilen er vakker! Særlig når den er nyvasket og smiler om kapp med sola. Det var en periode jeg vurderte litt større sommerhjul på den, men da går det vel utover rekkevidden  :o

Jeg kjøpte den i september så jeg har ikke testet ut rekkevidden sommertid ennå, men den går betraktelig lengre nå enn det den gjorde i vinter. Var vel nede i 6-7 mil max på det kaldeste.

I skrivende stund viser guessometeret 115 km etter at jeg har ladet den til topp, men tror at den kan strekke seg en del lengre, kanskje 15 mil på rolig landevei. Litt usikker der. Men bilen er komfortabel og kvikk. Beste er at folk snur seg etter den på gaten  ;D

Holder til i Oslo. Bilen står i gladengveien 18A (Ensjø) på dagtid.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA