Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Kokstad

Startet av christian1986, onsdag 22. april 2015, klokken 07:17

« forrige - neste »

christian1986

Antar det blir åpning her snart, skilt ved hovedveien på plass. Spent på om de kommer til å beholde eksisterende lokasjon, kan da være håp om redusert ventetid på service :).

Harlex

Ja det nærmer seg. Kjørte oppom i går. Butikken og verkstedet begynner å ta form også ;D
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

ksandal

De skal h begge ;D
og om 3år tipper jeg det kommer et senter i åsane også.
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

ihlhaug

Kokstad åpner neste uke og vil da lette på køen. De beholder også Minde, men IKKE som servicesenter, kun salg & promotering. Det skal være ansatt en del nye mekanikere sånn at ikke bare plassen øker, men også kapasiteten til å få unna servicer.

Tror nok ikke det kommer flere senter i nærheten av Bergen siden Kokstad nå blir verdens nest største Tesla SC.
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

rmr

Jeg jobber på Kokstad , så det var positivt :)

Jeg trodde det kun var verksted som åpnet på Kokstad , at det blir Servicecenter og salg var positivt!
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

HelectriC

Sitat fra: ihlhaug på onsdag 22. april 2015, klokken 08:21
Kokstad åpner neste uke og vil da lette på køen. De beholder også Minde, men IKKE som servicesenter, kun salg & promotering. Det skal være ansatt en del nye mekanikere sånn at ikke bare plassen øker, men også kapasiteten til å få unna servicer.

Tror nok ikke det kommer flere senter i nærheten av Bergen siden Kokstad nå blir verdens nest største Tesla SC.


Amsterdam er større, Bergen blir ikke størst i verden denne runde;-)
ioniq 5

rmr

Står vel strengt tatt nest størst  ;)
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

HelectriC

Sitat fra: rmr på onsdag 22. april 2015, klokken 09:21
Står vel strengt tatt nest størst  ;)

ahh, så det først nå, sorry!
ioniq 5

Torpedo Ted

Sitat fra: ihlhaug på onsdag 22. april 2015, klokken 08:21
Tror nok ikke det kommer flere senter i nærheten av Bergen siden Kokstad nå blir verdens nest største Tesla SC.

Hvor har du det det fra? Har jeg ingen tro på etter å ha vært utom Kokstad og sett bygget.

ksandal

Sitat fra: HelectriC på onsdag 22. april 2015, klokken 09:46
Sitat fra: rmr på onsdag 22. april 2015, klokken 09:21
Står vel strengt tatt nest størst  ;)

ahh, så det først nå, sorry!

Forøvrig er det ikke viktig og være størst... kun best :-)
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

ihlhaug

Sitat fra: rmr på onsdag 22. april 2015, klokken 08:44
Jeg jobber på Kokstad , så det var positivt :)
Jeg trodde det kun var verksted som åpnet på Kokstad , at det blir Servicecenter og salg var positivt!

Nå skrev jeg det slik at jeg mener servicesenter og verksted er det samme. Noe de da slutter med på Minde.

Mtp at det skal være verdens nest største Tesla servicesenter har jeg fått vite det fra de ansatte på Minde. Om det er rett får dere diskutere dere i mellom, der har jeg ikke noe mer enn det som er skrevet over.
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

Harlex

Jeg får gangavstand fra jobb..... IKKE feil..... ;D
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

plvr

Det er forøvrig god bergensk tradisjon å kalle det verdens største og beste verksted. Helt uavhengig av empiri  8)
P85 med autopilot, nov -14.
Model ≡ reservert 010416

christian1986

Det er sant 8).

Når det er sagt har jeg tatt en titt og for meg ser det ikke spesielt stort ut. Digger derimot at det er nærmeste nabo til kontoret :)

Mippen

Var oppe å snek i dag når jeg var ute å kjørte. For de som er litt kjent på Kokstad ligger det med Leos lekeland på oppsiden av bygget.
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA