Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skvettlapper

Startet av takktakk, torsdag 23. april 2015, klokken 15:52

« forrige - neste »

takktakk

Var på et lakkverksted i dag i annet ærend, men fikk konstatert betydelig lakkslitasje på indre hjulbue foran og bakskjerm fra bakdør. De mente dette skyldtes manglende skvettlapper. Ringte Tesla og havnet i Nederland. Fikk vite der at dette tilbyr de rett og slett ikke.

Han mente man måtte gå for en universal versjon. Noen som har vært borti løsninger? Leit når lakken har blitt så slitt etter bare 42 000 km.
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

B_Tesla

Merker ye mer lyd fra grus på mine 21" CCC5 enn på mine 20" R2 dekk. Kansje det er noe der.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

takktakk

Kanskje...

Men nå har jeg disse originale felgene og vil helst løse det med det som utgangspunkt.
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

kalleo

Jeg har köpt ett par eftermarknadslappar från ebay som ska monteras i helgen. Återkommer med lit info o bilder. Hadde egentligen velat ha samma lappar som sitter på jaguar xf men kom ikke så långt...  ::)

petersv

Sitat fra: kalleo på torsdag 23. april 2015, klokken 19:27
Jeg har köpt ett par eftermarknadslappar frÃ¥n ebay som ska monteras i helgen. Ã...terkommer med lit info o bilder. Hadde egentligen velat ha samma lappar som sitter pÃ¥ jaguar xf men kom ikke sÃ¥ lÃ¥ngt...  ::)

Har du link til de på ebay?

kalleo


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA