Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Forsinket båt

Startet av Guybrush, onsdag 15. april 2015, klokken 14:53

« forrige - neste »

Guybrush

Flere som har blitt oppringt og fått beskjed om senere levering pga forsinket båt?
Kan de ikke kontrollere vær og vind engang i 2015?!  :P

KalleKalif

samme her, telefonen kom i dag.
---
2015 85D

tonl

Fikk samme tlf nettopp. 1 uke forsinkelse. Levering Drammen.

Persn

6 dager forsinket hos meg og. Opprinnelig 22/4 klokka 10:00. Ny tid 28/4 klokka 16:00.

boppus

Ingen oppringing, men opprinnelig mars, nå "mai". Er ikke blid.

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

Baldrian

Sitat fra: boppus på onsdag 15. april 2015, klokken 17:08
Ingen oppringing, men opprinnelig mars, nå "mai". Er ikke blid.
Det har vært havnestreik på vestkysten av USA.  Forsinkelsene kan ha noe med dette å gjøre.  Har en annen leverandør av småting fra USA, og han sa at denne streiken ville forsinke forsendelser fra ham.

pej

Ingen telefon, men bilen står levert sent mai, men er ikke påbegynt engang. Blir nok ikke bil før sommeren dessverre. Kjipt når man må leie bil mens man venter..
- Tesla Model 3 LR 2020
- Hyundai Ioniq EV 2016
- Tesla Model X100D 2017 (solgt)
- Tesla Model X90 2016 (solgt)
- Tesla Model S85D 2015 (solgt)
- Tesla Model S85   2014 (solgt)
- Leaf 2012 (solgt)

Bushy

Atlanter krysseren hadde nok forlatt havn når dem ga ut utleveringsdatoer. Men er vel at den bommer på neste jolle fra Nederland...ser den båten det har vært snakk om fra nederland kommer til Norge imorgen... Uten tesla antagelig
S75D sept. 17

Sense

Jeg anbefaler at alle som får en leveringsdato tar høyde for ca. 1 mnd forsinkelser. Da slipper du å bygge opp forventningene og den frustrasjonen som følger når de ringer deg med forsinkelser.
For min forstår jeg ikke hvorfor ikke Tesla heller venter til de har bilene på kaia, før de oppretter leveringstidspunkt. Da hadde de sluppet mange skuffede kunder.

Min bil skulle kommet i oktober, kom februar året etter. Heldigvis er det ikke vanlig
med så groteske forsinkelser. Men hvis du begynner å spørre hvor mange som har fått forsinkelser på levering eller service, da skjønner du antagelig hva jeg mener.

Det er som å si til en 5-åring at han kan glede seg til julaften om 24 dager. 1 time er en evighet for en liten gutt som venter.

2r-e-rik

Sitat fra: Sense på fredag 17. april 2015, klokken 14:22
Jeg anbefaler at alle som får en leveringsdato tar høyde for ca. 1 mnd forsinkelser. Da slipper du å bygge opp forventningene og den frustrasjonen som følger når de ringer deg med forsinkelser.
For min forstår jeg ikke hvorfor ikke Tesla heller venter til de har bilene på kaia, før de oppretter leveringstidspunkt. Da hadde de sluppet mange skuffede kunder.

Min bil skulle kommet i oktober, kom februar året etter. Heldigvis er det ikke vanlig
med så groteske forsinkelser. Men hvis du begynner å spørre hvor mange som har fått forsinkelser på levering eller service, da skjønner du antagelig hva jeg mener.

Det er som å si til en 5-åring at han kan glede seg til julaften om 24 dager. 1 time er en evighet for en liten gutt som venter.

har det vært forsinkelse på julaften før? at nissen ikke kom før i januar?

tms85dcer.no

Samme telefon også her...
Skulle vært 22/4, nå 29/4.
Ikke moro.
missa båten på kontinentet visstnok.
TMS 85D sort - levering april 2015

elbilmanne

Jeg har fått antydet slutten av april som utleveringstidspunkt, men ikke fått noe info om forsinkelser. Virker som om de har tenkt å praktisere "vente til båten står på kaia" før se lover noe som helst. Ganske frustrerende for en som klør i fingrene etter å dra på langtur 1. mai.  ;D

OnlyOne

Sitat fra: pej på onsdag 15. april 2015, klokken 21:16
Ingen telefon, men bilen står levert sent mai, men er ikke påbegynt engang. Blir nok ikke bil før sommeren dessverre. Kjipt når man må leie bil mens man venter..

Dette var rart. Jeg har levering i juni og bilen har allerede gått i produksjon..
P85D
Bekreftet: 18.3.15
I produksjon: 19.4.15
Utlevert: 15.6.15
Model 3
Bestilt: 31.03.16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA