Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Jeg har kjørt min S85D i over 1000 km og har et snittforbruk på (Wh/km):

Startet av Havebigfun, mandag 06. april 2015, klokken 10:20

« forrige - neste »

GeirHM

@Havebigfun
Jeg skulle gjerne endret mitt snittforbruk i forhold til det jeg først rapporterte. Men om dette skal handle om forbruket de første 1000 km, så er det vel greit at det står som det står. I forlengelsen av dette er det spørsmål om ikke vi skulle hatt slike rapporteringer/undersøkelser på flere distanseintervaller, f.eks. 5000, 10 000 osv?

Havebigfun

Sitat fra: GeirHM på mandag 11. mai 2015, klokken 18:19
@Havebigfun
Jeg skulle gjerne endret mitt snittforbruk i forhold til det jeg først rapporterte. Men om dette skal handle om forbruket de første 1000 km, så er det vel greit at det står som det står. I forlengelsen av dette er det spørsmål om ikke vi skulle hatt slike rapporteringer/undersøkelser på flere distanseintervaller, f.eks. 5000, 10 000 osv?
Er det ikke mulig å endre stemme?  jeg valgte iallefall den opsjonen da jeg la inn undersøkelsen- jeg får ikke endret stemme- trodde det var fordi jeg er trådstarter.
1000km- grensen la jeg inn fordi jeg ikke ville ha med de med helt ny bil som var full av entusiasme med jojo-fot og dertil høyt forbruk.

NegativeElectrode

Bedre og riktigere å lage en ny poll da vel, eller kanskje et Google Spreadsheet?
Blå TMY 2022
Hvit TM3 2019 (solgt)
Grå TMS 2015 modell (solgt)

tangotom

Trond.Strom

2k km på bilen og 193 Wh/km

blandet kjøring og en håndfull aks tester

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA