Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva bruker dere til parkering ur?

Startet av mr.rs4, søndag 05. april 2015, klokken 00:52

« forrige - neste »

mr.rs4

Må vel gå til noe anskaffelse av park ur når man skal parkere i byen
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Tuxedo

Det var en tråd på dette for lenge siden, men finner den ikke igjen.
Uansett, så var vel konklusjoen at disse hadde de kuleste:

http://www.parkeringsur.no/

Bruker selv den helt kjedelige plastklokken som jeg fikk i en konvolutt sammen med bilen.

ducktolate

Tror det finnes en tråd om dette fra før, men selv bruker jeg denne de få gangene jeg parkerer offentlig med bilen min.
http://www.stelton.com/da-DK/Category/Products/3101_P-ring.aspx

satheesh.net

Jeg har denne fra Park One.

Her er link til tråden det også refereres til.
;)

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.


Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

nortrahof

Kjøpte et automatisk ur som resetter seg til parkeringstidspunkt automatisk i Danmark.
Da slipper jeg å huske dette når jeg parkerer.
Det husker også dato og sommertidjustering, så det er bare å sjekke av og til om tiden er korrekt.
Betalte DKK 199 på Bilka for det.
VW E-UP nov. 2013 -> april 2017
TMS S85D mars 2015
VW E-Golf mai 2017

dundun

Kan anbefale variantene som automatisk stiller seg inn når du stopper bilen. Da er du helt sikker på å ikke glemme det.
2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld

Kagex

bruker denne, liten og grei, kan stilles manuelt og automatisk
P29687

Omnilord


Jeg synes denne fungerer bra. Den er festet med magnetskive og det er svært enkel å ta den av, gjøre hva man enn skal, for så å sette den tilbake igjen.

Selges bl.a. her: http://www.nofuel.no/parkeringsur

X Sig reservert

HelectriC

Sitat fra: Kagex på søndag 05. april 2015, klokken 18:00
bruker denne, liten og grei, kan stilles manuelt og automatisk


Det er vel samme som selges gjennom elbil.no? Alle eGolfer kommer med slik gratis. Fungerer veldig bra.
ioniq 5

mr.rs4

Sitat fra: satheesh.net på søndag 05. april 2015, klokken 08:16
Jeg har denne fra Park One.

Her er link til tråden det også refereres til.
;)
Om denne kan kobles opp imot android mobil telefonen?
Så grei ut  ;D

Ellers så liker jeg og digitalt, som denne apt4`en.

Skal på jobb, så får bestille en der :-)

Takker for deres svar!
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

mr.rs4

Var ute og skulle parkere på offentlig plass i Stavanger idag(betalte ikke så frekk som jeg var, og med det litt nervøs for park vakten). Og så manglet jeg jo park ur skive / klokken. Jeg parker ikke så langt vekke ifra ClasOlson og skal kjøpe ei papp skive der, men neida der selger de ikke det.

På vei tilbake så treffer jeg parkvakten(den hyggeliste park vakten jeg noen gang har truffet, kjempe grei kar). Da spør jeg han ut litt om elbil og parkering(veldig snakke salig kar :-) )
Og han sier at jeg IKKE trenger noe park ur i Stavanger / Sandnes område. Og trengs det så skal det stå på underskilt at ur skal brukes.

Lærer noe hver dag :-)

Så med dette så slipper jeg å kjøpe en dyr park ur som jeg tenkte jeg skulle. Kanskje jeg kjøper meg en papp ur og har liggende i bilen ;D
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA