Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hytte på Eggedal siden av Norefjell?

Startet av nisse567, mandag 30. mars 2015, klokken 16:56

« forrige - neste »

nisse567

Kan jeg prøve en kartlegging på om det er flere som har hytte på Eggedal siden av Norefjell og gjerne kunne tenkt seg ladestasjon i Eggedal? Står på 16A og jazzer opp litt strøm for å komme helt til topps nå. Reiser ned på søndag og da er bensinstasjonen stengt der jeg får stå nå, så jeg må lade nok til å krysse fjellet over til Noresund.

Snakket med Astrid som er daglig leder på YX'en  og hun syntes det hørtes rimelig ut å få en stasjon dit. Men var usikker på behovet...
Eidsvoll. Leaf. US. TEKNA. Don't hate me...

Meldola

er satt opp en ladeboks i prestfoss, men vet hverken effekt eller uttaksmuligheter på den. Google klarer ikke gi meg noe fornuftig svar.
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

nisse567

Vi kjører Noresund - Eggedal, så vi er ikke innom Prestfoss. Men lurt at det har kommet en dit også
Eidsvoll. Leaf. US. TEKNA. Don't hate me...

TheLucky

Jeg er gjerne med på å stemme for lademulighet i Eggedal, da vi har hytte i Vestbygda og ser gjerne at e-Golfen kan benyttes oftere. Vi kommer fra Vestfold så Kiwi Åmot er mest aktuelle ladested på veien nå.

Hansi

Bumper denne.. Er det noen som vet om det er noen planer for å etablere lademuligheter her?
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

Hansi

For de som er interessert, jeg forespurte kommunen og fikk følgende tilbakemelding:
Sitat
Det jobber med saken mht hurtiglader ved Spar PRESTFOSS. (50 kW)

Både finansiering og plassering må på plass før dette kan skje.


Det er ønskelig at dette kommer på plass så fort som mulig.

Det forespeiles tidlig høst.
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA