Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"Får du mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn med elbil? :-)"

Startet av power59, mandag 23. mars 2015, klokken 09:26

« forrige - neste »

power59

Jeg har akkurat vært gjennom elbilforeningens spørreundersøkelse og måtte dessverre svare nei på spørsmålet "Får du mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn med elbil? :-)".

Antagelig har det mer med egen alder å gjøre enn bilen.

LMOR

Stusset også på det spørsmålet. Noen må jo ha sett for seg det? Hadde jeg bare hatt en ren el-variant av i8. Da kunne jeg sikkert skrevet JA!
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Klykken

Det er oppmerksomhet på feil (og tvilsomt) grunnlag i så fall, sett at kvinner gir deg mer oppmerksomhet pga bilen. ;D

Men nå kan det hende dette spørsmålet er mer myntet på kvinner og deres søken etter menns oppmerksomhet.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Sirka

Hva svarer man hvis man egentlig ønsker oppmerksomhet fra samme kjønn, tro? ???
- Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen
- i3 fra 05.03.14
- Venter på PS2-levering i juni->juli->august->september->oktober ... :/

Olemann


Ja, mye mer oppmerksomhet. MEN; det funket mye bedre med min stylede Reva enn med i3'en.

Så det koker nok ned til om man vil "trekke damer" pga deres omsorgsgen, eller om det er testosteron man vil blafre.

Antar det handler mindre om omsorg enn om testosteron slik det er formulert av Elbilforeningen, morsomt & merkelig er det i alle fall.
.
PS! Hvordan det funker motsatt aner jeg ikke, min kone nektet plent å sette seg i Reva'n.  Skjønner henne godt :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA