Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Firmware 6.2

Startet av Hyperstress, torsdag 19. mars 2015, klokken 18:51

« forrige - neste »

amund

Grå S85, 19", luft/panorama/skinn/hifi/tech levert 28/7-14

Øggen

Testet taket mitt nå mens jeg vasket innvendig.
På venstre side åpnes det ca 2,5cm og høyre side ca 1,5 cm sett bakfra.
Altså ikke bare det at det nesten ikke åpnes, men det åpnes skjeivt!!!

Undertegnede

Installerte nå .251

Releasenotes på bilde.

cstromme

Sitat fra: Undertegnede på onsdag 15. juli 2015, klokken 11:21
Installerte nå .251

Releasenotes på bilde.

Hva står under additional improvements?
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

tonl

Ser ut som Tesla ikke helt klarer å "bestemme" seg angående versjon nummer eller? Forrige uke fikk min 85D .249. På releasenotes stod det samme som vist på bildet til "undertegnede", mens kompisen som hentet 85D sin noe dager senere enn meg fikk .250.

aness

Sitat fra: tonl på onsdag 15. juli 2015, klokken 11:42
Ser ut som Tesla ikke helt klarer å "bestemme" seg angående versjon nummer eller? Forrige uke fikk min 85D .249. På releasenotes stod det samme som vist på bildet til "undertegnede", mens kompisen som hentet 85D sin noe dager senere enn meg fikk .250.

Du har kjøpt en bil som oppdateres "hele tiden", ved neste oppdatering får du versjonsnummer som er høyere..

Bare ikke forvent at du får alle oppdateringer samme dag som andre, min er fremdeles på .189 elns.
Oppdateringer kommer når de kommer  :)

Undertegnede


Fastlane83

Fikk .251 nå. Er det kun bugfixes?
2015 Tesla Model S 85D - solgt mai 2021
2016 BMW i3 94aH
2021 Volvo XC40 electric - Care by Volvo frem til Porsche kommer
Porsche Taycan 4 Cross Turismo - utlevert 03.12.21

joda

Jepp. Samme release note som for .249 og .250, så mest sannsynlig bare bugfix og ikke noe nytt i denne omgang..
TMS 85D

Sandvika

På uka med 250 hadde jeg problem med at tacc koblet seg ut grunnet feil på sensorer og kamera. Dette ser ut til å være fikset på 251.

OleJA

På tidligere 6.2 versjoner kunne man trykke på taket til nøkkelen i 3 sek for å åpne ladeluka. Med .250 virker ikke dette lengre på min bil - har ikke brukt denne funksjonaliteten på en stund, så kan like gjerne ha sluttet å virke for en 2-3 oppdateringer siden.
Er det noen som fremdeles får dette til å virke på .250?

Kvark

Tre sekunder på bakluken. Ikke taket.
S85D

OleJA

Sitat fra: Kvark på lørdag 18. juli 2015, klokken 02:19
Tre sekunder på bakluken. Ikke taket.
Det var så lenge siden jeg hadde brukt denne featuren ja :)

VL

Hei!

Fikk bilen min 18.6.15, den har autopilot og inne på Tesla sin hjemmeside står det at autopiloten skal ha "parkerings assistent" men jeg finner ingen muligheter for at den parkerer selv? Har det kommet, eller vil det komme med en oppdatering for de som har autopilot i framtiden?
Autopiloten skal jo også ha "filholder med automatisk styring" men slipper jeg rattet på motorveien når autopiloten/cruise kontrollen er aktivert kjører den bare rett fram ?  Jeg som misforstår helt eller? Noen som har en link til hvordan dette skal fungere? :o  :)  ;D
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

lurium

#629
Autopark/Autopilot etc har ikke kommet ennå. Tesla og Musk har ikke tid til å implementere da de er opptatt med alt annet les "0-100" etc. Siste info er vell at vi ikke har nok sensorer til at de kan gjennomføre dette på bilene våre heller. Så skuffelsen er til å ta å føle på.

Vi får sikkert tilbud om å betale 5000 USD ved neste lansering for å "ettermontere" autopilot.

Det hele er jo mildt sagt skuffende.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA