Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Firmware 6.2

Startet av Hyperstress, torsdag 19. mars 2015, klokken 18:51

« forrige - neste »

satheesh.net

Litt småirriterende at lydbilde (bass, diskant og mid) går til standard nivå (0) etter en oppdatering. Tredje gang på de tre siste oppdateringene.

Flere som opplever dette?

Kristian O

Ingen "hurtigtast" for å åpne telefon i den lille skjermen etter siste oppdatering? Det blir definitivt eit savn.
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

cirys1

Sitat fra: satheesh.net på torsdag 25. juni 2015, klokken 17:29
Flere som opplever dette?

Jepp, syns jeg mistet "trøkken" her for noen oppdateringer siden, alt var i null..

BMW850

Sitat fra: satheesh.net på torsdag 25. juni 2015, klokken 17:29
Litt småirriterende at lydbilde (bass, diskant og mid) går til standard nivå (0) etter en oppdatering. Tredje gang på de tre siste oppdateringene.

Flere som opplever dette?

Har aldri opplevd det. Mine innstillinger står der de alltid står uavhengig av oppdateringer eller ei.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

TeslaSvein63

Kan bare føye meg til de som ikke har opplevd det. Har uansett lurt litt på om denne bilen finner på ting på egenhånd  ::)

OleJA

Fikk oppgradering fra 2.4.249 til .250 idag. Ikke noe nytt så vidt jeg kunne se.

Anders Heibø

Sitat fra: satheesh.net på torsdag 25. juni 2015, klokken 17:29
Litt småirriterende at lydbilde (bass, diskant og mid) går til standard nivå (0) etter en oppdatering. Tredje gang på de tre siste oppdateringene.

Flere som opplever dette?
Hvilken EQ kjører du med?

For meg virker det som at de har ryddet bittelitt i mellomregisteret. Mulig det er så lite at jeg er en av få som legger merke til det, men har endt opp med en litt annen eq, etter en av 6.2 oppdateringene. (Husker dessverre ikke hvilken)

Har lenge hatt lyst til å måle frekvensgangen i anlegget, men dessverre ikke kommet så langt. Det kunne gitt svar på hva de har gjort.
P1202 - Vin P14434 - Grønn P85+
Vin F095710 - Hvit X100D
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt skriftlig godkjennelse.

VL

Hei.

Hvor finner man den nye oppdateringen? Eller oppdateringer generelt? Har ikke fått oppe noen varsel i bilen :o
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

andreasmj

Det kommer en alarmklokke ved siden av tesla symbolet øverst på skjermen.
XLRD - F1565XX Utlevert 05.11.2019
X90D - F0565XX Utlevert 21.09.2017 | Solgt 06.11.2019
S85D - P0725XX Utlevert 12.05.2015 | Solgt 14.08.2017

TimboDuck

Fikk pushet .250 i går over 3G i Frankrike utrolig nok og installerte i natt.

Imorges når jeg skulle lade på superlader i Champagne, med 15% batteri igjen, gikk ikke ladeluken opp uansett hvilke knapper jeg trykket. Jeg hørte magneten klikke og bilen gå til Car off (som kanskje er nytt?) men ingen åpning.

Tilslutt fikk jeg den opp ved å dra i lokket med neglen mens jeg åpnet den med fjernkontrollen, så nå har jeg ihvertfall fullt batteri, så får vi bare se.

Eneste endring jeg ser hittil, tror jeg, er at det er blitt tydligere at ladeluken er åpen, symbolisert med en gul pil på bildet av bilen. Kan ikke husket å ha sett det før.
Sølv P85D, bygget Feb'15

cairnz

Sitat fra: TimboDuck på fredag 10. juli 2015, klokken 14:59
Fikk pushet .250 i går over 3G i Frankrike utrolig nok og installerte i natt.

Imorges når jeg skulle lade på superlader i Champagne, med 15% batteri igjen, gikk ikke ladeluken opp uansett hvilke knapper jeg trykket. Jeg hørte magneten klikke og bilen gå til Car off (som kanskje er nytt?) men ingen åpning.

Tilslutt fikk jeg den opp ved å dra i lokket med neglen mens jeg åpnet den med fjernkontrollen, så nå har jeg ihvertfall fullt batteri, så får vi bare se.

Eneste endring jeg ser hittil, tror jeg, er at det er blitt tydligere at ladeluken er åpen, symbolisert med en gul pil på bildet av bilen. Kan ikke husket å ha sett det før.
Jo den er der når bilen ikke er i Car Off.
Den har i alle fall vært der hos meg tidligere.
Elbilist

VL

Får ikke opp noen varsel på oppdatering... Har 249, men 250 vil tydeligvis ikke  >:( :o Men har forstått det slik at det ikke var så mye nytt til en S85?
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

joda

#582
@VL
Oppdateringene kommer når de kommer..  ;)

Disse sendes ikke ut til alle samtidig, men puljevis...
Du blir varslet på skjermen når den er klar til installasjon. (ikke mulig å unngå å merke det når du har mottatt den)
Og har du iPhone med Tesla app så får du push-varsel der også når den er klar til installasjon.

Det er sikkert ikke store endringen mellom .249 og .250..
TMS 85D

VL

Det er slik å forstå ja! Tenkte kanskje det var som med mobilappene, at alle fikk oppdateringen samtidig  :o... Men da er det bare å vente da  :)
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

lurium

Veldig lite nytt... så ikke stress.. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA