Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Firmware 6.2

Startet av Hyperstress, torsdag 19. mars 2015, klokken 18:51

« forrige - neste »

Tuxedo

Sitat fra: jazzwheel på fredag 24. april 2015, klokken 17:36
Bilen min starter nå alltid stereo når jeg setter meg inn i den. Det er selv om jeg har pauset den før jeg forlot den. Jeg ser også lagt merke til at den starter på siste låt av et album, så jeg mistenker at den kanskje har stått å spilt igjennom et helt album i løpet av natten?
Slik har min alltid vært, dvs. at det er litt lotto om den beholder mute/pause når jeg går fra bilen.   Som oftest er lyden på igjen når jeg kommer tilbake.

RaBalder

Sitat fra: Tuxedo på fredag 24. april 2015, klokken 17:40
Sitat fra: jazzwheel på fredag 24. april 2015, klokken 17:36
Bilen min starter nå alltid stereo når jeg setter meg inn i den. Det er selv om jeg har pauset den før jeg forlot den. Jeg ser også lagt merke til at den starter på siste låt av et album, så jeg mistenker at den kanskje har stått å spilt igjennom et helt album i løpet av natten?
Slik har min alltid vært, dvs. at det er litt lotto om den beholder mute/pause når jeg går fra bilen.   Som oftest er lyden på igjen når jeg kommer tilbake.
Hvis jeg sist streamet musikk fra internett når jeg forlot bilen, så er den ofte igang idet jeg åpner døra neste gang jeg skal bruke bilen. Selv om jeg alltid pauser musikk/slår av idet jeg går ut.


Har jeg derimot brukt dab-radio eller musikk fra en usb-stikk, så forblir lyden av / pauset når jeg åpner døra neste gang.

Hos meg er det forskjell basert på hvilken lyd-kilde jeg brukte sist.

cirys1

Hos meg så starter den der den slapp hver gang hittil, setter ikke på noe pause eller noe annet... 6.2..

Muffinman

Nå har jeg testet, og dørhåndtakene går ut når bilen settes i park slik de alltid har gjort på min bil. Når jeg parkerer i fergekø, og videre når jeg parkerer inne på ferga. Kan ikke se at noe er endret med 6.2 på det området egentlig.

Jejl

Sitat fra: Muffinman på fredag 24. april 2015, klokken 20:32
Nå har jeg testet, og dørhåndtakene går ut når bilen settes i park slik de alltid har gjort på min bil. Når jeg parkerer i fergekø, og videre når jeg parkerer inne på ferga. Kan ikke se at noe er endret med 6.2 på det området egentlig.
Er du sikker på at at du bare trykker inn park en gang? På min går de ut når jeg trykker på park for andre gang.

Muffinman

Ja. Men jeg har en gammel bil. Mulig det er noe der.

RBK

Min levert i juni 2014 går ut etter å ha trykket på P 2 ganger. Det var ikke slik før  :)
Modell Y - Hvit - 31 aug. 2021
Modell 3 SR+ - Hvit - 22 juni 2021

Solgt Mai 2021: Modell 3 - Sort - 22 feb. 2019
Solgt april 2020: S100D - Blå - 19 mai 2017
Solgt feb. 2017: Model S85 - Brun - Juni 2014

Tuxedo

Sitat fra: Muffinman på fredag 24. april 2015, klokken 20:46
Ja. Men jeg har en gammel bil. Mulig det er noe der.
Har nesten like gammel bil som deg, så jeg tror ikke det er der det ligger.

Muffinman

Dumt er det ihvertfall. Jeg vil gjerne at håndtakene forblir inne på første trykk. Har irritert meg gjennom snart 70.000km at de går ut og inn hele tiden  :) I det minste har de sluttet å "jokke" når bilen står på supercharger.

teslaz

Har også "gammel" bil og håndtakene spretter ut på første trykk på P...
Har 6.2
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

fonberg

Sitat fra: teslaz på fredag 24. april 2015, klokken 23:33
Har også "gammel" bil og håndtakene spretter ut på første trykk på P...
Har 6.2

Samme her.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

joda

Testene jeg har gjort på min bil (85D) har fungert som følger med siste SW:

- Lengre kjøretur med parkering (f.eks til jobb) og et trykk på park = håndtak ut.
- Starte bilen og kjøre frem 20 - 30 m for så å stoppe opp, trykke på Park = håndtak ut
- Rygge bilen noen meter (f.eks ut fra en parkeringsplass), stoppe opp og trykke Park = ikke håndtak ut (2 x park sender da ut håndtakene)
TMS 85D

AndreS

Mine kommer ut med ett trykk. P85d
I3 i bestilling

Brede

Jeg må nå trykke to ganger på P for å få ut håndtakene. Takk og pris for det, har bestandig irritert meg at de skulle poppe ut hver gang jeg satte bilen i park..

("gammel bil")

D.O

Hvis man har en adresse i kalenderen, og trykker på denne, så søker gps denne opp. Men adressevalgene den finner er ikke mulig å velge. Skjer ikke noe når man trykker på dem. Men ved å trykke cancel også på søk så går det å trykke på de samme adressene ???
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA