Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

- SOLGT - Nissan Leaf 2013 (Norsk bil)

Startet av eg1l, mandag 16. mars 2015, klokken 17:44

« forrige - neste »

eg1l

Hei.

Jeg har en Nissan Leaf 2013 som jeg desverre må selge unna. Den har nå gått 11000km og ser meget bra ut.
Stort sett brukt til pendling til jobb. Bilen har fungert ypperlig, og har ikke hatt noe problemer med den.
Kjøpt ny hos Witro Bil i Trondheim, som gir garanti, samt utstyr for norsk klima (varmepakke).
Ellers ble det valgt skvettlapper, metallic lakk og gummimatter som ekstrautstyr når den ble kjøpt. Det følger med Nokian Hakkapellita R piggfrie vinterdekk som er veldig støysvake. Ingen tap av batterikapasitet ved sist service, samt kun hatt 1 hurtiglading. Ser for meg 188000,- for denne. Befinner seg i Trondheim. Ta kontakt for mer info.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA