Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lakkforsegling felger

Startet av Thor2014, lørdag 14. mars 2015, klokken 17:18

« forrige - neste »

Thor2014

Noen tips om hva som er bra?
Har brukt C5 fra Gtechnic, men kan ikke si jeg merket store forskjellen ???

http://gtechniq.com/products/auto/perfect/exterior/paint/c5-wheel-armour

P85D

Sitat fra: Thor2014 på lørdag 14. mars 2015, klokken 17:18
Noen tips om hva som er bra?
Har brukt C5 fra Gtechnic, men kan ikke si jeg merket store forskjellen ???

http://gtechniq.com/products/auto/perfect/exterior/paint/c5-wheel-armour

Jeg Har blitt tipset om Autobahn fra SwissVax. Usikker på forseglingseffekten, men jeg skal prøve den..
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

Jimpec

#2
C1 og Exo funker bra basert på egen erfaring.
Felger avfettes som regel temmelig hardt og det pleier å krølle det til for beskyttelsen. Da særlig SV Autobahn.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Thor2014

Vil det holde med C1 eller må man bruke EXO som topplag?
Hvor mange eiker på 21" er ok å ta av gangen?

ducktolate

Blir litt råflott å kun kjøpe C1 til felgene. Dette er et ganske kostbart produkt som har ganske liten holdbarhet i åpnet flaske. Så om det er bare felgene du skal legge på ville jeg vurdert noe annet.
Har inntrykk av at Mohs holder lengre i flaska, men har ikke prøvd den selv. Jeg har C1 med EXO på bilen og ett sett felger. De andre felgene har Colonite 845. Meget billig og holdbart produkt.

Jimpec

30 ml Gtechniq C1 koster da ikke all verden..
Klarer fint å ta hele felgen om man et litt kjapp. Thinner is better.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA