Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nye farger?

Startet av Dennis, mandag 09. mars 2015, klokken 15:27

« forrige - neste »

Dennis

Ser at delekatalogen for Model S viser noen andre farger enn de jeg viste om.

Blant annet sort metallic fra 2015 (samme farge som roadster tror jeg)
Men også en blå farge (ocean blue) som står fra 2015


Nye farger på vei eller er dette noe som er kjent fra tidligere? :)

ELTesla

Det samme gjelder også Titanium, Dark silver.

turfsurf


Sitat fra: Madboy på mandag 09. mars 2015, klokken 15:36
Det samme gjelder også Titanium, Dark silver.

Blir mange "shades of gray", to hvite, tre grå og to sorte.... Bra det fremdeles blir rød og blå, spent på den blåfargen.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Epleskreller

Ocean blue høres spennende ut :-)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

petersv

Var det ikke en amerikaner som betalte seg til en blå bil da? Kan være den?

Pompel

Ikke bare blå. George RR Martin (Forfatter av Game of Thrones) bestilte en lilla :)

http://www.teslamotorsclub.com/attachment.php?attachmentid=51950&d=1403359921
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

jazzwheel


D.O

De har sluttet med custom lakk. (jeg sjekket med fabrikken, kostet for øvrig 120k) Men fikk høre i høst at blå ville bli endret, men endringen har latt vente på seg. Den nye blå er etter sigene lik den vossen bilen.
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Dag A.


Har bestilt blå.  Nå ble jeg veldig spent på om hvordan bilen ser ut.

Om det blir den mørke blå som jeg tror, eller om det blir litt mere knash blå som fruen ville ha....
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

Dennis

Er nok 100% sikkert at du får den mørke blå fargen du bestilte :) Hvis det kommer en ny blå så blir nok det som et tillegg eller at de fjerner den gamle i design studio for framtidige biler.

Amoss

Sitat fra: Cookie Monster på torsdag 12. mars 2015, klokken 14:27
Er nok 100% sikkert at du får den mørke blå fargen du bestilte :) Hvis det kommer en ny blå så blir nok det som et tillegg eller at de fjerner den gamle i design studio for framtidige biler.

Siden begge blåfargene er omtalt som "Metalic" i tabellen så blir det nok akkurat samme pris. Men her bør de helt klart vise den nye fargen i design studio for alle som bestiller før den taes i bruk. Men tidligere erfaringer folk har rapportert om nye ting fra Tesla kan gjøre det litt spennende ja ;)
Model S 85D

Epleskreller

Sitat fra: Dag A. på torsdag 12. mars 2015, klokken 14:21

Har bestilt blå.  Nå ble jeg veldig spent på om hvordan bilen ser ut.

Om det blir den mørke blå som jeg tror, eller om det blir litt mere knash blå som fruen ville ha....

Jeg har også bestilt blå, håper de snart fjerner dagens blå og innfører den nye. Jeg får ikke bilen før i august og det kunne vært fint med en litt blåere blå :) 
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

tms85dcer.no

Jeg har bestilt sort.
kommer den da i metallic?
Produsert feb 2015
TMS 85D sort - levering april 2015

frosken

Nei. Som du ser av bildet i første post vil gode gamle svart bestå og svart metallic komme inn som tilvalg i løpet av året.

tms85dcer.no

TMS 85D sort - levering april 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA