Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Normalt å ikke få svar av DS på mail?

Startet av Undertegnede, torsdag 05. mars 2015, klokken 18:58

« forrige - neste »

Undertegnede

Har sendt en mail til min DS for å avklare noen ting. Liker å gjøre det skriftlig for å unngå misforståelser og få det "svart på hvitt".

Gått et par dager nå uten en lyd. Fikk en auto Mail med en gang om at han var opptatt med klargjøring osv, men hvor lenge skal han være det???

Håper ikke dette er sånn det pleier å være...  :-\

joda

Mine siste henvendelser har tatt 1 til 2 dager før jeg har fått svar..
TMS 85D

pej

Hvis du forventer svar som fra andre bilselgere så må du jekke ned forventingene dessverre. Husk at vi har med ordremottakere og ikke selger å gjøre. Jeg får svar fra DS etter noen dager, men da uten tegnsetting, korte setninger, ingen hei osv. Man føler seg som en plage som Teslakunde og de skal være utrolig glad for at det ikke finnes konkurrenter.
- Tesla Model 3 LR 2020
- Hyundai Ioniq EV 2016
- Tesla Model X100D 2017 (solgt)
- Tesla Model X90 2016 (solgt)
- Tesla Model S85D 2015 (solgt)
- Tesla Model S85   2014 (solgt)
- Leaf 2012 (solgt)

Mr.Hansen

Tror de har mye å gjøre. Regner med at de leser alle mailene, men må prioritere.

Er disse spm noe som du kan finne på forumet?
Vi på forumet har sikkert spørt om det tidligere.

Jeg pleier å få svar på mine spm, men jeg sender ikke spm som jeg kan finne på forumet.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

Quaoar

Jeg tror ikke jeg har fått svar noen gang...
Etter noen måneder at endringer har kommet inn på min ordre. Dem leser i alle fall e-postene  :o

Martinius

Sendte mail til DES kl 2030 her en kveld, etter at dobbeltladeren gikk ut av bestilling. Jeg hadde en rekke spørsmål og innen 15 min så hadde han svart meg på alt. Kort og generisk, men han svarte hvertfall =) De har mye å gjøre i disse dager, og jeg tror det er dårlig timing og spamme dem nå. Du får jo vite alt du trenger når du får bilen, med mindre du vurderer å endre bestilling da, men daer vel bilen noen måneder unna uansett.

Tuxedo

Varierer nok veldig fra DS til DS.  Noen er på tlf/epost nesten døgnet rundt.

turbolurbo

Kjenner meg ikke igjen i de beskrivelsene her.

Super oppfølging fra min DS hos Tesla Trondheim før, under og etter levering av begge mine biler!

Rart at det skal være så stor forskjell mellom avdelingene.
2019 TM3P

Undertegnede

Sitat fra: Mr.Hansen på torsdag 05. mars 2015, klokken 19:53
Tror de har mye å gjøre. Regner med at de leser alle mailene, men må prioritere.

Er disse spm noe som du kan finne på forumet?
Vi på forumet har sikkert spørt om det tidligere.

Jeg pleier å få svar på mine spm, men jeg sender ikke spm som jeg kan finne på forumet.

Er spørsmål om muligheter for å endre et par ting i bestillingen. Så ikke mulig å finne ut her. Skjønner at de ikke svarer folk som ikke gidder å finne ut noe selv. Har selv aldri hverken ringt eller sendt de en eneste mail før så hadde forventet et svar innen rimelig tid (24t isj i ukedager).

Er ikke stresset over det og kan jo sikkert ringe, men lurte på om det var normalt å få svar... (Noe som det virker som etter en tid)

Tyldums

Min svarer minimum i løpet av dagen. Veldig godt  fornøyd.  Stavanger....

steinidar

Er det mulig å få ny DS, er overhodet ikke fornøyd med min, har nå ventet på svar på mail i 3 dager. Sist gang jeg trenkte kontakt med han svarte han ikke på mail og var aldri tilgjenlig på tlf, la igjen flere beskjeder til han via hans kollegaer, men han ringte ikke oppigjen. Jeg måtte ordne det opp personlig på skøyen der de var voldsomt behjelplige:)
Gardermoen

Trond.Strom

Min DS svarer ikke på mail. Så prøver her
Har prøvd å få tilsendt prisliste med norske priser på utstyr som:
1.Rear centre console
2.Gummi matter
3.Takstativ
4.Kjetting
Finnes det bag som passer i frunk på en D? 
Er det noe av dette Tesla har på lager?
Hva er forventet leveringstid på det de eventuelt ikke har på lager i Norge


pagal

Sitat fra: Trond.Strom på fredag 06. mars 2015, klokken 10:09
Min DS svarer ikke på mail. Så prøver her
Har prøvd å få tilsendt prisliste med norske priser på utstyr som:
1.Rear centre console
2.Gummi matter
3.Takstativ
4.Kjetting
Finnes det bag som passer i frunk på en D? 
Er det noe av dette Tesla har på lager?
Hva er forventet leveringstid på det de eventuelt ikke har på lager i Norge

Ring delelageret.
Early CHAdeMO adapter Jæren

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA