Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Peugeot ion

Startet av peuion, fredag 27. februar 2015, klokken 18:55

« forrige - neste »

peuion

Bertel O. Steen har kampanje på ion 139.900kr
Jeg bestilte en sort met. med vinterhjul på alu. med dekktrykksensor.

Fikk den til 147.000kr

Noen som har fått de billigere? Eller er dette en god pris?

Hilsen Snart ion eier.
Thomas
2015 Peugeot ion "svart" EL58***

svingen

Hvilken dekk størelse kjøpte du med?  Gratis med ny bil :-)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

TB

Er nok ein god pris. Prisen var ca 250 000, + dekk når dei fyrste rulla ut i 2011  ;D

Du har også inkludert DAB radio?
Veit du kvar informasjonen frå dekktrykksensor blir vist?
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

peuion

Tenkte ikke så mye ang dekk str. Tror ikke det var noe alternativ, regner med at det er standard str...
Pga. nye regler ang dekktrykksensor så har vinterhjulene blitt ca 3000kr dyrere. Vet ennå ikke hvordan det vises inni bilen.
Ifølge kjøpskontrakt, så er det ikke dab radio, men kan jo hende det er standard nå..
Thomas
2015 Peugeot ion "svart" EL58***

werner

Dette er jo 60000 kroner billigere enn Volkswagen Eup. Størrelsen er ganske lik, rekkevidden ganske lik. Du har rett og slett gjort et bra kjøp. Tenk om trillingene hadde fått et lite løft, batterier som vare 200 km. DA hadde vi sett lange ventelister på disse bilene.

rockz

Har du også fått med sommerhjul på alu har du gjort en knall handel ;D
Trondheim, Peugeot ION 2015 mod.
https://www.facebook.com/peugeotion

peuion

hehe... joda, sommerhjul  følger med  :o

Ser det ligger flere på finn.no som skal mer for en brukt enn hva en ny koster..
Hva kostet bilen i fjor?
Thomas
2015 Peugeot ion "svart" EL58***

rockz

139.900 var prisen i fjor høst også  ;D
Trondheim, Peugeot ION 2015 mod.
https://www.facebook.com/peugeotion

rockz

Normal utsalgspris med lakk og vinterhjul er jo ca 155.000 kr.
Bil:   139.900
Lakk:   3.000  metalic
Hjul:   12.000
Trondheim, Peugeot ION 2015 mod.
https://www.facebook.com/peugeotion

Mr.Zero

Sitat fra: TB på fredag 27. februar 2015, klokken 19:32
Er nok ein god pris. Prisen var ca 250 000, + dekk når dei fyrste rulla ut i 2011  ;D

Du har også inkludert DAB radio?
Veit du kvar informasjonen frå dekktrykksensor blir vist?

Instrumentet har fått en gul lampe til venstre for forbruksmåleren. Videre mener jeg jeg så en kalibreringsfunksjon i triptellervinduet.
Citroen reklamerer med at kommende forsendelse har DAB+. De iOn'ene jeg kikket på her om dagen hadde ikke DAB. Dekktrykksovervåkning ble for øvrig påbudt på alle biler registrert etter 1.nov 2014.
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 2017 Full Pakke Protonic blue
BMW i3 2021 Full Pakke Blue Ridge Mountain
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

goggo

Sitat fra: werner på fredag 27. februar 2015, klokken 20:08
Dette er jo 60000 kroner billigere enn Volkswagen Eup. Størrelsen er ganske lik, rekkevidden ganske lik. Du har rett og slett gjort et bra kjøp. Tenk om trillingene hadde fått et lite løft, batterier som vare 200 km. DA hadde vi sett lange ventelister på disse bilene.

Det trilling forhandlerne burde gjøre er å markedsføre og selge dieselvarmer mere aktivt. Ved salg sammen med bilen ville den jo bli MVA fri, og trillingen ville fremdeles være betraktelig billigere enn E-UP og ha mere komfort og rekkevidde om vinteren.

Gratulerer med bra bilkjøp forresten @peuion :) , det er nesten så jeg angrer at jeg selv akkurat kjøpte meg en brukt trilling...

HUgo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Beamer Screamer

Det er en meget god pris! Jeg betalte selv 151k for vår iOn ved bestilling på sensommeren i fjor. Da var det høyt trykk i markedet og mange som etterspurte trilling - både nytt og brukt - så det var ikke mulig å prute.

139.900 for selve bilen pluss noen kroner for metallic og vinterdekk (uten sensor). Jeg kostet også på meg en Defa varmer til 3 lapper inkl montering. Gull verdt med vårt bruksmønster.

Mange av annonsene i bruktmarkedet opererer med meningsløse priser etter min mening, men det er jo greit for oss som eier en trilling at prisene i bruktmarkedet holdes oppe!
2014 Peugeot iOn med største motor og ALT utstyr (dvs. gulvmatter, parkeringsvarmer og ettermontert navi...)
2017 Fossil med største motor og alt utstyr

moby666

En kompis av meg fikk en iMiev for 145 ink vinterhjul og lakk, så det er fortsatt mulig å prute litt.

zorro

Har nettopp kjøpt en 2015 i-miev hvit med sommer / vinterdekk og radio ombygd til dab, antirust behandlet.

Betalte 157000,-

Leveres i slutten av Mars, så jeg gleder meg :)


PionerThink

Sitat fra: moby666 på lørdag 28. februar 2015, klokken 13:27
En kompis av meg fikk en iMiev for 145 ink vinterhjul og lakk, så det er fortsatt mulig å prute litt.
Det var en sabla god pris ???
Hadde jeg fått en slik pris hadde jeg heller ikke kjøpt brukt 2012 mod. til 127 000,- inkl. to sett nye hjul!
Jeg fikk tilbud om 158 000,- for ny, så for min del var ikke noe valg der og da ;)

Ellers må jeg si grattis med ny bil til Zorro og lykke til. Du blir helt sikkert fornøyd, noe de fleste er :D
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 100'km i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012, solgt
Grå Think 2001, USA-utgave, solgt.
BMW 120i Cab solskinnsbil
BMW X3 henger- og langtursbil, solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA