Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bekymring: månedsvis ventetid på servicesentrene

Startet av Muffinman, lørdag 21. februar 2015, klokken 18:14

« forrige - neste »

Hyperstress

4 dager for service er jo ingenting i Teslaverden. Har tatt mange uker når jeg har hatt bilen inne.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Gikken

Har noe av den samme opplevelsen som Ewout beskrev :(. Kjøpte en 2015-modell av Tesla Drammen, men få timer etter å ha fått bilen begynte park-assist å koble seg ut. Dro innom de noen dager senere, og da fant de ut at de trengte deler og skulle kalle meg inn til en time. Ikke hørt et kvekk, og prøvd å ringe mange, mange ganger.
Grisefornøyd med bilen, men ikke noe godt førsteinntrykk av servicetilbudet.
Endelig fått på plass TMX-bestilling, #848 it is!

tkjoerlaug

Nok en gang svært imponert over både responstid og service i Trondheim. Fikk feilmelding på lavt nivå på kjøleveske i dag og tok turen innom i 11-tida uten noen avtale. Bilen ble tatt inn umiddelbart med mistanke om feil på et jordingspunkt. Jeg fikk låne-Tesla til over helga. Bilen ble feilsøkt og sendt til Toyota for å forbedre en sveis, og 4-5 timer senere fikk jeg telefon om at bilen var ferdig og kunne hentes.


BDA

Hei,

Ringte Grorud for å bestille årlig service i dag.  Klok av skade ringer jeg tidlig på året  for å få en time i begynnelsen av Mai, som er min måned. 

Hun sier: "Mai ?,  du kan få time neste uke"

Det ser ut som om vår bekymring er mindre nå  :)

o.b.lix

Leverte bilen på service i går på Kokstad i Bergen,  og der var det mye biler gitt!

Spurte tekniker om hvorfor, og han kunne fortelle at nå hadde de fått masse folk for å få vekk etterslepet.  Lover godt dette.

Fikk forresten artig lånebil - Jaguar F-pace...
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Alfa Bergen


Fikk forresten artig lånebil - Jaguar F-pace...

-You lucky bast...! Jeg fikk en Suzuki Scross. Har for øvrig ikke fått Tesla lånebil siden 2014
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

Chris Neumann Ruud

Sitat fra: o.b.lix på fredag 10. mars 2017, klokken 06:52

Fikk forresten artig lånebil - Jaguar F-pace...

Også hatt en F-Pace fra Oslo North. Eneste bilen som jeg har vært livredd for å kjøre da den holdt på å kjøre meg av veien :) Men automatisk utfoldbart tilhengerfeste er sikkert artig å vise frem til noen som aldri har sett Summon :)
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

rsomby

Bilen min er også inne til garantiutbedringer i Bergen... fikk en Volvo V90 som passet flott til å kjøre vekk masse gammelt skrot til gjennvinning.

Kramzz

Sitat fra: o.b.lix på fredag 10. mars 2017, klokken 06:52
Leverte bilen på service i går på Kokstad i Bergen,  og der var det mye biler gitt!

Spurte tekniker om hvorfor, og han kunne fortelle at nå hadde de fått masse folk for å få vekk etterslepet.  Lover godt dette.

Fikk forresten artig lånebil - Jaguar F-pace...

Den var ikke tilfeldigvis Blå med beige/oransje interiør?☺
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

Kramzz

Jeg ville heller kjøre Tesla siden jeg har 10 mil til jobben hver dag + bomringer. Syns Jaguaren var et nedsig etter Tesla. Sku ikke tro det var mulig
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

o.b.lix

Nei den var mørk inni og grå utenpå.

Men er enig i at Jaguar var nedsig. Mondeomotoren er kraftig medskyldig.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

keepitsimple

Jeg har hatt min bil inne to ganger siste måned på Skøyen. Veldig rask service egentlig men ganske dyrt.
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

overlay

Sitat fra: keepitsimple på fredag 10. mars 2017, klokken 20:38
Jeg har hatt min bil inne to ganger siste måned på Skøyen. Veldig rask service egentlig men ganske dyrt.

Dyrt? Er det noe annet enn garantier?

Hodetelefoner

Ringte for å bestille service. 2dagers ventetid. Men fikk mail samme dag, at jeg måtte sende inn ting de ville jeg skulle se på, to uker i forveien :D
Super service av Tesla North

keepitsimple

Sitat fra: overlay på fredag 10. mars 2017, klokken 21:19
Sitat fra: keepitsimple på fredag 10. mars 2017, klokken 20:38
Jeg har hatt min bil inne to ganger siste måned på Skøyen. Veldig rask service egentlig men ganske dyrt.

Dyrt? Er det noe annet enn garantier?
Byttet en del av fangeren pga en stein..
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA