Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Rørlegger testet elbil som arbeidsbil

Startet av sn0le, fredag 20. februar 2015, klokken 18:38

« forrige - neste »

sn0le

http://www.vvsaktuelt.no/overvant-elbil-skepsis-81214/nyhet.html

Gladsak om rørlegger som var skeptisk til elbil som arbeidsbil, men som ble overbevist om at elbil er bra. :)
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

Ebe

Godt å se at han nyansierer godt også, at for noen håndverkere så er det faktisk ikke mulig med elbil, mens for andre er det mulig! :)
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

ZerOmancer

Min arbeidsgiver har byttet ut en god håndfull av bilene i "postman Pat"-klassen med elektriske Ford og Peugeot. Og så vidt jeg har fått med meg er brukerene godt fornøyd. :D Suksessen skyldes nok en god del håndplukking av de bilene som har blitt byttet ut. (De har nok stort sett godt til "inspektører" med fast kontor og korte oppdrag rundtomkring i "byn") Men likevel, jeg hører langt, langt bedre skussmål en det de få think og peugeot 106  vi disponerte i sin tid fikk..

Nå må neste milepæl være en "skikkelig" elektrisk yrkesbil.
(En romslig varebil med rundt 1,5t nyttelast 2,5t hengervekt, firehjulstrek og 200km rekkevide)
Når er vi der mon tro? 2år? 20år? aldri?
2014 Citroën C-zero  med alt (dvs gummimatter og blank lakk)
2007 mazda3 sport med nesten alt (inkl. bl.a. gummimatter)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA