Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mongstad hurtiglader

Startet av Sølve, onsdag 18. februar 2015, klokken 19:04

« forrige - neste »

Sølve

Hurtigladerne på Mongstad åpner i morgen. En symboltung plassering ikke så langt fra Norges største oljeraffeneri. En lader med AC Type 2 med to uttak og den andre laderen har AC Type 2, combo og Chademo. Mer info på http://www.bkk.no/privat/kundeservice/flere-tjenester/Elbiler_og_lading/article45549.ece
Bergen

B-flat

Tesla Model X: Reservert desember 2012, kansellert april 2017
Kia Soul EV 2016: 2016-01-05 -->
Citroen C-Zero:    2012-08-16 --> 2016-01-12 Kjørt 0-72000km - SOLGT!

Lena82

Hei!

Har noen prøvd denne laderen? Er denne lade-appen brukbar?

Nå kan vi endelig ta Leafen på hyttetur :)
Nissan Leaf Acenta 2014
Bergen

Lena82

Hei.

Kan svare på mitt eget spørsmål, hvis noen andre lurer på det samme.

Hurtigladestasjonen på Mongstad fungerer ypperlig. Jeg hadde dog litt problemer med lade-appen på hjemturen, den ville ikke finne ladepunkt, og jeg kunne ikke starte eller stoppe lading ved hjelp av appen, slik som de sier vi skal.

Jeg fikk likevel startet og stoppet lading med touch-screenen på ladestasjonen. Eneste konsekvens av dette er at det ikke ser ut til (ifølge appen) at jeg har betalt for den siste ladingen.
Nissan Leaf Acenta 2014
Bergen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA