Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

P85D+

Startet av Celter, lørdag 14. februar 2015, klokken 14:57

« forrige - neste »

Celter

Det ser ut som våre P85D er utdatert før vi får dem :)

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/42499-Chrome-P85D-yes-PLUS%21
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

ducktolate


frosken

Hva med å sitere en kilde, link til relevant informasjon eller komme med noe som helst matnyttig?

Om du tenker på P85D-biler med plusspakka i speccen så kommer det av at alle P85D inkluderer oppsettet fra P85+.

Dennis

Den bilen i linken over er jo bare tull. påklistra + på bakluka og harry krom folie. Tesla hadde nok aldri kommet med en slik ;)

Kommer nok noe bedre etterhvert, men ikke så snart.

Øggen


Celter

Så dere tror ikke noe på denne fantastiske oppgraderingen ( med 19" hjul  ;D)
;D ;D ;D :D :D
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

P85_Norway

Sitat fra: Celter på lørdag 14. februar 2015, klokken 14:57
Det ser ut som våre P85D er utdatert før vi får dem :)

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/42499-Chrome-P85D-yes-PLUS%21

Står jo Preformance plus-pakke   kr. 14.200.- på min P85D Faktura......
Tesla M3 Performance

Tai

Styggeste Model S jeg har sett...

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Muffinman

Sitat fra: Tai på lørdag 14. februar 2015, klokken 21:05
Styggeste Model S jeg har sett...

Tai
Blir litt som pizza, eller sex. Selv om det er dårlig gjør det seg likevel  ;)

Tai

Smaken er som baken. Det er de som liker å ha avsindige store spoilere bak på bilen og de synes nok det er tøft. Eller laksetrapp.
Neonlys under bilen.
Plysj interiør.

Kanskje det bare er jeg som et tradisjonell og kjedelig.... ::)

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Teslanewbie

#10
Bilen har en 470 hk DU i front også..



Quote Originally Posted by anticitizen13.7  View Post
How were you able to determine that there were two rear motors installed?
I was told that the Senior Executive had this. If you think about it they are able to do it with the smaller motor in the front for a normal P85D. The P85D+ is indeed 940HP. This is the secret that Elon Musk is talking about at earnings...


http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/42499-Chrome-P85D-yes-PLUS!/page10?p=907982&viewfull=1#post907982


Hvis tesla kommer med en p85d+ nå så vurderer jeg å selge alt av tesla jeg har ... De er definitivt inne på feil spor da .. De burde fokusere mer på biler for vanlige folk isteden for å drive med tisse konkurranse . Blir for dumt .

Begynner å bli useriøst nå synes jeg . Og hvis dette er det beste Elon har å komme med for å få Tesla på rett kjøl , ja da er det bare tragisk. Var dette Elons hemmelige våpen ? Gi oss isteden nyheter om X og gen 3 ...
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

sigurdi

#11
Ingen bilder av instrument, eller invendig som viser noe annet en utvendig.
Kan like godt være en pluss som er klistret på.
Dynobenk som skal ha gitt litt høyere verdi en P85D er vel også bare synsing, ingen biler av resultat osv.
At en Senior Executive kjører rundt i en Chrommet bil, som må bli lagt merke til, med ny teknologi som ikke er lansert er svært lite sansynlig.
Godt mulig de kjører rundt i spesial biler, men de er anonymisert siden selskapet er børsnotert og informasjon skal helst komme gjennom riktige kanaler.
Jerome (Vise Direktør, Salg og Service) har en tidlig Europeisk bil, der ladeplugg osv er byttet ut med Amerikansk. Spurte om dette går an, ja for meg var svaret. :-)
At Tesla kan lage en bil med to stk bakre drivverk er nok ganske sansynlig, har vært rykter om dette siden første Model S ble vist, om de lanserer n slik bil er noe annet, eventuelt når. :-)
Horten
Model X90D (18.03.17)

Bjoris

En må ikke undervurdere markedsverdien av en slik bil, feks solgt i begrenset antall...

HåkonE

#13
1. Relativt ny profil med 12 innlegg.

2. Han som har postet dette har åpenbart et sterkt behov for å markere at en slik bil finnes. Men det eneste beviset han "ønsker" å komme med er masse påstander og et lett tilgjengelig pluss-merke.

3. "Pluss"-pakken handlet aldri om hestekrefter. Det pluss-pakken hadde, er i dag allerede inkludert i P85D.

4. Hadde Tesla hatt en slik prototype der ute, hadde den virkelig vært merket? Og hadde den ene sjåføren i hele verden (?) fått lov til å pakke prototypen inn i chrome og markedsføre den på internett på denne måten?

5. P85D er nettopp lansert, og flere kunder venter spent på de første modellene. De ville vært "selvmord" å dolke kundene i ryggen med en enda heftigere bil samtidig.   

6. Tesla er et lite selskap med begrensede ressurser. Å masseprodusere en familiebil med 700hk var modig nok. Men å legge masse ressurser i å designe og bygge ENDA en helt ny forstilling/bil?

7. Tvilsomt at en slik konfigurasjon har mye for seg uten større batteri. Det Tesla trenger nå er heftigere ytelser over 60km/t, ikke under.

8. Folk vil ha oppmerksomhet. Folk lyver.

Dette minner meg om den gangen jeg klistret på en papirlapp med merket på de dyreste bremsene til Shimano på den billige DBS-sykkelen min som en fleip. Skrytepavene i "sykkelmiljøet" på skolene gikk fem-på, og ble helt satt ut i flere dager. Virket som verden deres gikk i grus. Det var i 4.klasse på barneskolen.

Jeg er aller mest overrasket over at noen tror på dette....

Dennis

Regner med vi P85D kjøpere i det minste får kjøre en 1 uke eller 2 før de kommer med noe nytt og bedre :P


Er så mye skrønerhistorier som går rundt at det er veldig mye man skal ta med en lastebil med salt. Hørt mye rart fra selgere hos Tesla også som bare har vært tull.



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA