Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Aluminiumsterskler bak

Startet av Celter, torsdag 12. februar 2015, klokken 11:22

« forrige - neste »

Celter

Jeg har vært i kontakt med Jerry som bl.annet lager aluminiums dørterskler og matter til Tesla. Jeg spurte om han kunne lage aluminiumsdetaljer til trunken, se bildet under. Det kunne han, men var da avhengig av at flere viste interesse. Er det noen her som kunne tenke seg slike?


Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

getor


Celter

#2
Sitat fra: getor på torsdag 12. februar 2015, klokken 12:10
Absolutt. Men, hvilket prisleie?
Jeg kan godt forhøre meg, men tipper at de vil koste ca. 1 tusenlapp. Disse listene var vel standard på Signaturmodellene.

Man kunne kanskje be ham lage listene til frunken også:
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

BMW850

Bilen min kom med disse krom-listene i frunken fra fabrikk. Bak er det plast. Virker som det er tilfeldig hvilke biler som kom med dette da jeg har sett flere P85 uten. Uansett det er krom og ikke alu og de kan bestilles i Teslashopen.

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/chrome-sills-front-rear-cargo-1
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Celter

Er du sikker på at de kan bestilles i Teslashopen? Jeg prøvde, men fikk beskjed om at de ikke sendte til Europa.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

petersv

JetCarrier ;) (Jeg fikk også slike på min S85 i august 2013.)

Celter

Sitat fra: petersv på torsdag 12. februar 2015, klokken 16:35
JetCarrier ;) (Jeg fikk også slike på min S85 i august 2013.)

Problemet er at de skal sendes til nærmeste servicesenter og installeres der.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

hoffa

Hvis Jerry lager deksler til trunk og frunk ala de originale, er jeg med.

Har allerede door sills og dødpedal fra Jerry, ikke i aluminium men i rustfritt stål.

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

BMW850

Sitat fra: Celter på torsdag 12. februar 2015, klokken 16:20
Er du sikker på at de kan bestilles i Teslashopen? Jeg prøvde, men fikk beskjed om at de ikke sendte til Europa.

Står vel innpå der at de kun sendes til US-adresser så det kan godt hende de ikke sender til Europa. Men jeg synes det burde latt seg gjøre.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA