Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

En drøss med P85D i Drammen havn

Startet av Undertegnede, onsdag 11. februar 2015, klokken 18:32

« forrige - neste »

Undertegnede


Jimpec

Her snakker vi en hel del biler altså. Vi kan vel regne med at alle er P85D også.

Merker at gleden er nesten like stor som sist jeg ventet på bil.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

jkirkebo

Sitat fra: Jimpec på onsdag 11. februar 2015, klokken 19:21
Her snakker vi en hel del biler altså. Vi kan vel regne med at alle er P85D også.

Merker at gleden er nesten like stor som sist jeg ventet på bil.

Nja, en og annen S85 er sikkert med på denne ladningen også?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Ojan

P85+ Sep 2013 - Solgt
P85D - Mars 2015

jkirkebo

Sitat fra: Ojan på onsdag 11. februar 2015, klokken 19:32
Venter du bil Jens?

Hehe, nei jeg beholder nok min P85+ i 10-15 år til. Men jeg ser ingen grunn til at Tesla skulle sende over bare en type på en sending, de produseres jo litt om hverandre. S85D er jeg enig i det er for tidlig for ennå.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Jimpec

Enig med Jens - det er nok en og annen S85 der også. Blir fort ensporet av å vente..
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

F_P

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 11. februar 2015, klokken 19:52
Sitat fra: Ojan på onsdag 11. februar 2015, klokken 19:32
Venter du bil Jens?

Hehe, nei jeg beholder nok min P85+ i 10-15 år til. Men jeg ser ingen grunn til at Tesla skulle sende over bare en type på en sending, de produseres jo litt om hverandre. S85D er jeg enig i det er for tidlig for ennå.

Setter en 50-lapp på at du bytter før det er gått 10 år  ::)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Ko_deZ

Det er ingen D på kaia i Drammen ennå. Min kundekontakt ringte i kveld, hun har vært syk og prøvde å ta igjen litt tapt arbeid. Hun sa at ingen av bilene på kaia er D modeller. De ankommer senere. De første som får bilene er de som har hatt Tesla før, for de trenger ikke like grundig gjennomgang av hvordan bilen fungerer. Deretter begynner de å levere til resten, men hun sa altså at de første D modellene kommer med neste båt.

Dennis

Hvis alle de er vanlige rwd biler, men med autopilot kommer det til å bli enda hardere på bruktmarkedet. For tipper at Tesla kvitter seg med de ganske billig hvis dette er biler som ble droppet pga 85D og P85D bestillinger.

Jimpec

Da blir det mange loaners rundt omkring i alle fall. Det er jo positivt. Kanskje Tesla sparer noen kroner på å si opp en del leiebiler de har hatt over tid.
En annen ting er at de kanskje klarer å selge en og annen bil som loaner; det skulle jo bli mulig å beholde den om man ville. Sikkert billig ;-)
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

aness

Sitat fra: Cookie Monster på torsdag 12. februar 2015, klokken 22:46
Hvis alle de er vanlige rwd biler, men med autopilot kommer det til å bli enda hardere på bruktmarkedet. For tipper at Tesla kvitter seg med de ganske billig hvis dette er biler som ble droppet pga 85D og P85D bestillinger.

Hvis den rekka der er rwd så er de nok bestilt av noen, etter at D ble sluppet var det mulig å få levering av rwd i desember i 2-3 uker.

Dennis

Var et annet innlegg et sted her som sa dette var biler som var kommet for langt i produksjon/bestilling men at kunden hadde byttet over til D bestilling istedet for.
De som bestilte rwd i desember burde ha fått bil for lenge siden med så kort levering :)

Stig O

Sitat fra: Jimpec på torsdag 12. februar 2015, klokken 22:51
Da blir det mange loaners rundt omkring i alle fall. Det er jo positivt. Kanskje Tesla sparer noen kroner på å si opp en del leiebiler de har hatt over tid.
En annen ting er at de kanskje klarer å selge en og annen bil som loaner; det skulle jo bli mulig å beholde den om man ville. Sikkert billig ;-)

Fikk en ny P85+ (80km)som loaner bil i forrige uke, så det er nok noen avbestillinger Tesla brenner inne med ja.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

BMW850

Jeg ser ihvertfall at den sorte fremst på bildet har røde kalipere. Det er vel bare P85D som kan fåes med dette nå?
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Dennis

Man fikk også P85 med røde kaliptere etterhvert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA