Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla-event 27 februar kl 18

Startet av Davidsv, mandag 09. februar 2015, klokken 13:43

« forrige - neste »

bb

#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Bushy

Sitat fra: amund på søndag 01. mars 2015, klokken 01:30
Jeg filma litt.

https://www.youtube.com/watch?v=A2t6Vh8Bdvk

Meget imponert over heftig kjøring, tatt i betraktning bilens verdig og hvem som eier den. Og hvor godt skrudd sammen og bra tuna hjulopphenget er ved dustekjøring som dette. Det var en krøttersti!
Var det den hvite du satt på med?
Ligga litt på bestemor kjøringen til den hvite. De 2 andre turene vi fikk. Føltes ut som vi hadde satt oss sammen med Petter Solberg..
Kan hende det gikk fælt her og da.. Vanskelig å få frem på film
S75D sept. 17

Øggen

Var alle inviterte til denne eventen bestillere/eiere av P85D???

Dennis

Jeg fikk mail fra Tesla og meldte meg og dama på. Tror ikke alle fikk selv om de har bestilt bil, var nok litt tilfeldig hvem som fikk tror jeg.

Undertegnede

Sitat fra: Øggen på søndag 01. mars 2015, klokken 17:02
Var alle inviterte til denne eventen bestillere/eiere av P85D???
Nei. Men virket som de fleste der hadde Tesla D i bestilling/på vei.

joda

Kan stemme som som sistnevnte skriver..
Har selv en S85D i bestilling og jeg fikk invitasjon til event. :)
TMS 85D

D.O

Sitat fra: Undertegnede på søndag 01. mars 2015, klokken 17:08
Sitat fra: Øggen på søndag 01. mars 2015, klokken 17:02
Var alle inviterte til denne eventen bestillere/eiere av P85D???
Nei. Men virket som de fleste der hadde Tesla D i bestilling/på vei.
som med annen offentlig komunikasjon fra Tesla er også mailsystemet tilfeldig. Selv om du har avkrysset rett på my tesla er det hipp som happ om du får slik info.  Fikk masse ved første bestilling, etter x fikk jeg ingen.
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

turbolurbo

Tror det er litt tilfeldig hvem som blir invitert.

Jeg hadde bestilt bil, men fikk ikke invitasjon.  :(
Som et lite plaster på såret fikk jeg utlevert bilen samme dag i stedet. ;)
2019 TM3P

Øggen

Sitat fra: D.O på søndag 01. mars 2015, klokken 17:13
Sitat fra: Undertegnede på søndag 01. mars 2015, klokken 17:08
Sitat fra: Øggen på søndag 01. mars 2015, klokken 17:02
Var alle inviterte til denne eventen bestillere/eiere av P85D???
Nei. Men virket som de fleste der hadde Tesla D i bestilling/på vei.
som med annen offentlig komunikasjon fra Tesla er også mailsystemet tilfeldig. Selv om du har avkrysset rett på my tesla er det hipp som happ om du får slik info.  Fikk masse ved første bestilling, etter x fikk jeg ingen.

Det er egentlig dette som, tja hva skal jeg si, irriterer meg også. Har nå en P85 og to biler i bestilling, men aldri blitt invitert til noe som helst. Først bitt på kroken, så er du uinteressant.
Før ble jo tidligere kunder tatt vare på, men nå virker det ikke slik. Har virkelig vært en ambassadør for tesla tidligere, men etterhvert dabber interessen fra begge sider av.

Tuxedo

Har ingenting i bestilling, men ble likevel invitert.

amund

Sitat fra: Bushy på søndag 01. mars 2015, klokken 16:34

Var det den hvite du satt på med?
Ligga litt på bestemor kjøringen til den hvite. De 2 andre turene vi fikk. Føltes ut som vi hadde satt oss sammen med Petter Solberg..
Kan hende det gikk fælt her og da.. Vanskelig å få frem på film

Nei, den grå med grå felger. Det var som å kjøre med Solberg, men dessverre hadde jeg rota til innstillingene på gopro'n, den sto på 'narrow' i steden for 'wide', og det har utrolig mye å si på fartsfølelsen.
Grå S85, 19", luft/panorama/skinn/hifi/tech levert 28/7-14

Havebigfun

Sitat fra: Øggen på søndag 01. mars 2015, klokken 17:19
Det er egentlig dette som, tja hva skal jeg si, irriterer meg også. Har nå en P85 og to biler i bestilling, men aldri blitt invitert til noe som helst. Først bitt på kroken, så er du uinteressant.
Før ble jo tidligere kunder tatt vare på, men nå virker det ikke slik. Har virkelig vært en ambassadør for tesla tidligere, men etterhvert dabber interessen fra begge sider av.
Jeg tror ikke man skal ta dette personlig- det er antakelig ren statistikk- det er iallefall det jeg trøster meg med- får utlevert min 3. TMS snart og ha liggende en Sig-X bestilling- dette var ikke noe "takk for innsatsen og tilliten" event- ellers hadde de invitert etter andre kriterier- Tesla er fin bil- selv om det er en del "rotehuer" i systemet.
Både dette og at min bil som er begynnt i produksjon i romjulen og bruker 77 dager til utlevering provoserer meg- vi har imidlertid intet annet alternativ- det er bare å legge det bak seg ::)

Cobos

Jeg ble invitert og var der, og jeg har ingenting annet enn en S60 jeg er fornøyd med?? Tidligere events har jeg noen ganger fått innbydelse så vet virkelig ikke hva som er kriteriet.

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

petersv

Siden eventen var på østlandet tror jeg kun de med adresse i nærheten ble invitert.

joda

Sitat fra: petersv på mandag 02. mars 2015, klokken 07:42
Siden eventen var på østlandet tror jeg kun de med adresse i nærheten ble invitert.

Nei, det er ikke riktig dessverre.

Jeg bor i Bergen og fikk invitasjon til event.
Kunne dessverre ikke ta turen, men sendt ønske om å få det til Bergen også  ;)

Fikk da svar at bilene kommer til Bergen også, så det skulle bli mulighet for å teste de, men ingen egen event her..
TMS 85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA