Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla-event 27 februar kl 18

Startet av Davidsv, mandag 09. februar 2015, klokken 13:43

« forrige - neste »

Mr. P85D

Sitat fra: Tuxedo på mandag 09. februar 2015, klokken 18:58
Sitat fra: Longice på mandag 09. februar 2015, klokken 18:51
Har heller ikke fått noen mail, har 5 stk 85D og 6 stk X'r i bestilling.
Det forklarer vel hvorfor du ikke har fått mail.  Tesla inviterer nepper konkurrenter  ;)

HAHA :-) Årets kommentar :-)
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

NegativeElectrode

85D i bestilling, ikke fått mail. Når jeg logger på My Tesla får jeg alltid beskjed om å bekrefte kontoen. Har forsøkt ørten ganger og får aldri bekreftelsesmail. Sendte spørsmål til Tesla, men de kunne ikke se noe feil med kontoen min. Det er noen hikkups i My Tesla ser det ut til.
Blå TMY 2022
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

ducktolate

Sitat fra: Amoss på mandag 09. februar 2015, klokken 18:32
Sitat fra: Havebigfun på mandag 09. februar 2015, klokken 18:23
behøver ikke være rot- kan være random-utvalg av noen- det er neppe plass til alle...

Siden det står "Stor Oslo" så er det vel også begrenset til denne regionen?

Stemmer ikke.

Kim L


Car for a Civilized Age

Noen sjanse for at Elon Musk dukker opp ?

Davidsv

Da fikk jeg invitasjon, endret til kl 18.

SitatVice President of Communications Ricardo Reyes introduserer  Model S med Dual Motor firehjulsdrift for Europa
S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

joda

Fått disse jeg også :-)

Bare synd det ikke er i Bergen.. :'(  (får kanskje sende inn ønske..  ;) )

Står også "Begrenset antall plasser".. og:

Sitat
Etter presentasjonen tilbyr vi muligheten til å sitte på en kort tur med en Teslasjåfør på en spesiallaget bane, designet for å vise fram de utrolige egenskapene til Model S med Dual Motor firehjulsdrift.
TMS 85D

Kallisman

Jeg vil også ha invitasjon...
Kanskje man blir nedprioritert når levering av P85D ikke er før til sommeren.
Har kjørt rød Model S P85, P15059, siden september 2013.
Venter P85D i juni.

SCI

Skal få levert min sent Mars og har heller ikke fått invitasjon, så ikke forstår jeg hvilke kriterier det her blir invitert etter....
Tesla P85D
Nissan GTR
Solgt Tesla P85+

joda

Sitat
Skal få levert min sent Mars og har heller ikke fått invitasjon, så ikke forstår jeg hvilke kriterier det her blir invitert etter....
Det er hvertfall ikke etter hvilket Service Senter man ønsker å få utlevert bilen fra..  ;)
TMS 85D

SCI

hehe nei det kan vel godt sannsynliggjøres....
Tesla P85D
Nissan GTR
Solgt Tesla P85+

Mr.Hansen

Kan det ha noe med de som er tidligere Tesla eiere, eiere rundt Oslo, levering rett rundt hjørnet?
Jeg har fått invitasjon.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

frosken

Jeg er tidligere eier, bor i Oslo og har levering om 15 dager. Ingen invitasjon.

Så den teorien holder nok heller ikke vann.

boppus


Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

Bushy

S75D sept. 17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA