Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Leveringsestimat på mytesla

Startet av xref, mandag 08. juni 2015, klokken 10:18

« forrige - neste »

xref

Venter spent på min 70D. Det står på My Tesla at levering er estimert "Sent i Juni". Har ikke fått noe håndfast fra Leveringsspesialisten men han anslår 17 Juli.

Er det vanlig at det er såpass stor divergens mellom My Tesla og faktisk levering?
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Rico

Ser du hadde confirm date 30/4. Jeg hadde 13/4 og har fått utleveringsdato 24/6. Så datoen til din DS ser jo ut til å være relativt realistisk. Og hos meg stod det hele tiden "June" på my.tesla, ikke late June.

Dag A.

#2
Sitat fra: xref på mandag 08. juni 2015, klokken 10:18
Venter spent på min 70D. Det står på My Tesla at levering er estimert "Sent i Juni". Har ikke fått noe håndfast fra Leveringsspesialisten men han anslår 17 Juli.

Er det vanlig at det er såpass stor divergens mellom My Tesla og faktisk levering?

Yepp.  Kalles Tesla tid - Språkrådet har det oppe til vurdering om det skal bli nytt norsk ord  :)

Spøk til side.

Min bil skulle leveres som en av de aller første P85D.  Opprinnelig oppgitt til medio februar.
Det ble til slutten av februar, men fikk oppgitt at det ble mer sannsynlig begynnelsen av mars.

Fasit ble 28 mars.

En kamerat som bestilte bilen sin 1 1/2 måned etter meg fikk utlevert bilen sin dagen før meg, så det er virkelig bingo.

Trøsten må være at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves  :D
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA